L-arginin tillskott ?
Någon här som har erfarenhet av l-arginin tillskott??
Killen och många av hans bekanta kör på det o det funkar hur bra som helst, men ingen av dom kör på lchf..
Jag har både läst och hört helt otroliga fördelar som denna aminosyra verkar kunna åstadkomma och utifrån det skulle jag ju vilja ta det jag också. Jag har provat det i några dagar, MEN: upplevde att jag fick lite vääl lågt Blodtryck (har väldigt lågt Blodtryck i vanliga fall också men kanske blev extremt lågt i samband med detta), sug efter mer kolhydrater och mindre fett (som smakade som gift i munnen o gick knappt att svälja, minsta lilla gjorde mig sjukt illamående!).
Kanske är det bara någon slags omställningsperiod till en början? Jag vet inte, men i övrigt bortsett från blodtrycket osv så känns det ju otroligt BRA, som om kroppen verkligen behöver detta, man känner sig starkare, piggare, gladare, bygger muskler fort som attans.. osv..
Funderar på ifall man skulle testa lägga om kosten lite mer mot GI, eventuellt, för att kunna fortsätta med detta… eftersom fördelarna med det är så otroligt bra.
Dock nyfiken på om det är någon annan lchf:are eller lowcarb:are där ute som har testat detta!!
Lite info om l-argininets fördelar:
http://www.lifehealth.se/newproargi9.html
//Axia
Eller någon med synpunkter ö.h. ?? :\

In general, most people do not need to take arginine supplements because the body usually produces enough.
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Herregud… köper du alla andra hundratals mirakeltillskott också? Eller varför just detta?
Och "vitamingrossisten" börjar bli tröttsam här…
Du marknadsför/säljer väl det här?! Alla dom fördelarna du nämner är sånt man EV kan uppleva, till viss mån, efter en något längre tids användning. Inte något man märker efter ett par dagar!

Vitamingrossistens inlägg är borttaget, och jag har pm:at vederbörande om att nästa steg blir skrivförbud.
Tröttsamt var ordet…
"still lost in space and time"