Glad
Måste få dela med mig av en glad känsla jag fick idag.
Som ung var jag en idrottstjej, jag sprang o tränade lagidrotter.
Under många år har jag inte orkat, känt att det vore skönt men haft för dålig kondis för att börja.
MEN i tisdags impulsköpte jag träningsbyxor och var naturligtvis tvungen att inviga dem
har sett ut en kort slinga, först genom byn där jag går sen sprungit delar genom skogen tillbaka och vet ni vad idag ryckte det i benen att jag ville springa direkt :) Men jag väntade till asfalten var slut och sprang det mesta av grusvägen skogen och lite högre tempo. Såå glad, hoppas jag kan hålla i det här nu
vad bra att höra :-) hoppas du får hångla i lösningen. Ta det lugnt.
Va? 😃
Visst är det härligt! Det finns inget bättre än ett löppass med "flyt":-)
hahaha undrar vad hångla i lösningen betyder!?
Det blir ofta rena gissningsleken i dina inlägg kajak11 men denna gång går jag bet!! 😃
hålla i tror jag att de ska vara, kan vara att h*n skriver från en telefon med autocorrect.. :P
//Odjuren
www.odjuren.com
ursäkta min smart phone:-) beklagar! Jeg är ledsen….får sluta från telefonen då. hmm. Det skulle stå Hoppas du tar det lugnt och fortsätter springa:-)
Nej då inte sluta , då missar vi glada skratt! Men man KAN ju kolla innan man trycker på sänd förstås 🙂
det gör jag faktisk men det är sant den är klurig min telefon. Jag får vara mer alert.

Man får väl hoppas på lite hångel till slut iallafall? 😇
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
hehe jag hade nästan rätt!! :P o de e kul o läsa när telefonen själv väljer ord :P
//Odjuren
www.odjuren.com
ha ha Zepp.Jag rödnar ju:-) men la det vara en utmaning till trevlig helg:-) ja här var det målning av staket i samfällighetsföreningen. Bor i radhus. Sedan fixa blommar hemma på terrassen. Inte myckt till hångel:-) Ja jag fick en förskräckelse i morse….den j………telefonen. Auto…. ..ha jag misstänkar att telefonen tänkar själva:-)
haha jag har hållit i och fortsatt träna och ökat på spring delen
Tyvärr inte fått något hångel än. Någon trevlig man i passande ålder som vill ;)