Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 2236 ggr
Lchfman
0

citat, redigering osv

Ingen möjlighet att citera? Inte möjlighet att redigera, så får dumstruten vara på konstant efter slarvfelen.. 

Och ingen tapatalkkoppling..

Men trevligt och aktivt forum ändå :)

Ary
0

Man kan redigera. Men man måste göra det inom en timme from att man publicerat inlägget. Läser man igenom före och efter att man gör inlägget borde det gå hyfsat bra men ingenting är idiotsäkert. 😃

Lchfman
0

Jo det har jag sett, men en annan miss sågs först senare, så jag äter tydligen carn och inte carb… Irriterande, menmen.. :)

[Petronella Pip]
0

Fast det är rätt bra att det inte går att redigera efter en timme tycker jag, diskussioner blir lätt obegripliga om folk kan gå in och ändra eller ta bort sina inlägg! Så får man stå ut med sina sent upptäckta missar du är knappast ensam om dem! Citera kan man ju göra själv… du kan även kopiera in rubriken på inlägget du svarar på så blir det en länk så man lätt kommer till kommentaren. Bra om inlägget ligger lååångt upp i tråden annars är det onödigt tycker jag. Då kan det räcka med # 2 men annars som sagt:

#2 skrivetav Lchfman

kaisakavat
0

lchfman - Vi gör alla småfel emellanåt. Och de flesta gånger går det ju läsa ut vad andra menar, av sammanhanget. Visst ska vi sträva efter att skriva bra, men det är heller inte hela världen att det blir småmissar.

Skulle det vara nåt allvarligare misstag, sånt som får betydelse för hela läsförståelsen, så går det ju skriva en ny kommentar under om vad som blev fel. Det ordnar sig. 🙂

Lchfman
1

Visst har ni rätt allihopa! Nice to have och need to have.. :)