Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: allt-om-lågkolhydratkost
Läst 1764 ggr
LenaMarie222
7

N y på forumet

Hej Jag heter LenaMarie och är ny på forumet. Detta är min andra tur med LCHF gick ner 15 kilo förra gången. Sen började med medelhavskosten som är helt motsatts till LCHF och gick upp 3 kilo ganska så omgående. Och det var mycket bröd pasta och potatis. Kännde att jag blev väldigt trött av alla kolhydrater så jag tror LCHF passar mig bättre. Jag har diabetes typ 2 tablettbehandlad. Denna gången tänker jag inte bara på att gå ner i vikt utan skapa mig en livstil. Detta forum verkar väldigt intressant. Jag har fått svar på många av mina funderingar. För ju mer jag läser desto mer vill jag veta.Så det känns som jag hamnat rätt.

/ lenamarie

Det blir inte bättre än vad man gör det till

Ary
0

Välkommen! Bra för din långvariga hälsa med mindre kolhydrater i min mening och då har du ju kommit rätt. 🙂

stepside88
0

Kul! Välkommen!

Du har garanterat valt rätt iom din diabetes.

Mooniq
0

Hej och välkommen. Kul att du har provat lchf - provat något annat och nu kommit tillbaka..

kör i vind

😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Kokosbollen
0

Välkommen, och visst är det en härlig känsla när man verkligen känner att man har hamnat rätt? 😃 🥳

Paukku
0

välkommen och lycka till 🙂

Kajak11
1

kanske du då har glädje av att läsa goda resultat för diabetiker. Lars-Erik Litsfeldt har skrivar om egna erfarenheter och vad LCHF kosten kan göra. Lycka till.

LenaMarie222
0

Tack för er respons. Nu har jag beställt boken Gi Noll för kvinnor. Den ska bli intressant att läsa.

Det blir inte bättre än vad man gör det till

Kajak11
0

den är också mycket bra.

Kajak11
0

Där finns ochså en annan intressant sida med en, som har diabetes 2:

http://fethalsa.wordpress.com/