Hur lång tid??
Hur lång tid kan de ta innan jag märker någon skilnad?
Jag vet att de kan bero på en massa faktorer.. Men jag vill veta vad ni tror ;)
Jag är 21år gammal. 166cm lång. väger 71kg. å har ett magmått på 93cm i midja.
Jag började på denna diet för några dagar sedan.
Jag äter Bacon å ägg ev blomkål som är smörstekta till frukost.
Lunchen består av något likande.
Å middag kött med ant brocoli eller smör…
Jag har totalt uteslutit mjöl,pasta,potatis,bröd,socker, allt..
Innan jag blev sambo cyklade jag jämt gjode inge annat..
Nu är jag sambo och har legat på soffan å blivit fet.
Har för några månader fått ett jobb där jag städar.. (går så gått som hela dagen) Har även mina hundar som ska ut på promenad…
Va tror ni? När kan jag ev se resultat?
Jag vill som sakt gå ner i vikt,¨å minska mina klädstolekar.. Enligt motten i ellos ska jag ha 42i byxor
Oroa dig inte, ge det någon vecka till så ska du se att det blir resultat. Bra med det jobb du har så att du rör dig också. Välkommen till oss.
Välkommen hit!
Det är väldigt olika hur fort man märker resultat. Men ge dig inte om inte vikten dalar snabbt, använd måttband, ofta visar sig resultatet där först.
Lycka till!
Det beror som sagt på hurdan kropp man har.. Vissa startar viktnedgången på en gång. andra behöver vänta lite längra..
Men alla som jag läst om mår bättre på att dra ner kolhydraterna.. sen hur mycket och fettmängd varierar..
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Okej, tack för era svar ;)
Välkommen hit!! De första två veckorna brukar de flesta kissa ur sig en del vätska, allt därefter är förmodligen fett som försvinner- så länge du äter tillräckligt mycket protein för att kroppen inte ska förbruka sina egna muskler. Lycka till!

Okej :=) Tack för dom svaren ;) Jo jag tänker ju fortsätta :)

Lycka till och ge inte upp! For mig kom det aha-upplevelser flera manader efter att jag borjat. Jag hade last Sten Stures bok, men det ar stor skillnad pa att lasa och sedan ta in vad det egentligen handlar om. Jag laser boken eller atminstone bladdrar igenom den ganska ofta och hittar alltid nya saker, som jag inte tankt pa forut. Hur viktigt det ar att ata tillrackligt med fett, nufortiden tar jag alltid en skiva smör till allt, nar det ar till bantarbiffar blir det som kryddsmor och till fisk blir det smält smör och garna ett hårdkokt agg. Har den stora fordelen att jag gillar all mat och varje dag smakar det gott. Jag tror ocksa att det ar viktigt att inte forsoka hitta matratter, som paminner om det man åt forut, nar man inser att detta ar en livsstil och att det gar bra att overleva utan efterratter, har man kommit langt.