Nån som har haft otur idag?
Det är ju fredagen den 13:e idag. Själv glömde jag att låsa upp styrlåset på moppen och gick i backen och nyss så skar jag mig i tummen med osthyveln…

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Ja, jag. Jag missade LCHF-träffen i sthlm p.g.a regn
Fick du vara hemma och vittja råttfällorna från lax, Koylie? :-P
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Nä… jag fick jobba *suck* Det är ett elände det där med arbete, det tar hemskt mycket värdefull tid från fritiden
Arbete är ju bara till för att finansiera fritiden!
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Jag fick en saltad räkning från elleverantören idag. Ringde upp dem och fick veta att jag betalar hutlösa 1;20 per kwh! Och inte kan jag ändra förrän 1/11 heller.
Sen upptäckte jag att jag hade glömt min egen tid på vårdcentralen igår, p g a allt rännande där med Titanic (BEERTA). Nu lär jag väl få en liten räkning därifrån också…
Min router gick sönder i dag. Jag och min jänta har ju varsin dator och jag ville ju ha min dator för mej själv i helgen
.
Så jag åkte iväg och köpte en ny för 395 kr…trots min knapra ekonomi….ack ack…så är det när man är internetberoende.
Den franske längdhopparen som fick ett spjut i ryggen på Golden League-galan hade också otur idag… :-|
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Fy vad läskigt det var…
Numer pensionär i Nynäshamn
Vi körde ut med motorcyklarna när solen sken…när vi kom hem var vi blöta och fick TVÄTTA av cyklarna…*suck*
// Shintaida
Min dag flöt utan missöden. Jag brukar inte ha otur den 13 utan det brukar vara en bra dag.
Jag hade en jättebra dag. Först LCHF-date och sen en mysig hemmakväll med sen middag och vin med brorsan.,., Jag hade till och med tur med posten,.. =)
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade