Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 701 ggr
maxiq
0

Nån som har haft otur idag?

Det är ju fredagen den 13:e idag. Själv glömde jag att låsa upp styrlåset på moppen och gick i backen och nyss så skar jag mig i tummen med osthyveln…

Gråter

Koylie
0

Ja, jag. Jag missade LCHF-träffen i sthlm p.g.a regn

maxiq
0

Fick du vara hemma och vittja råttfällorna från lax, Koylie? :-P

Koylie
0

Nä… jag fick jobba *suck* Det är ett elände det där med arbete, det tar hemskt mycket värdefull tid från fritidenFlört

maxiq
0

Arbete är ju bara till för att finansiera fritiden!

DaMum
0

Jag fick en saltad räkning från elleverantören idag. Ringde upp dem och fick veta att jag betalar hutlösa 1;20 per kwh! Och inte kan jag ändra förrän 1/11 heller.

Sen upptäckte jag att jag hade glömt min egen tid på vårdcentralen igår, p g a allt rännande där med Titanic (BEERTA). Nu lär jag väl få en liten räkning därifrån också…

Shawy
0

Min router gick sönder i dag. Jag och min jänta har ju varsin dator och jag ville ju ha min dator för mej själv i helgen Hemlis.

Så jag åkte iväg och köpte en ny för 395 kr…trots min knapra ekonomi….ack ack…så är det när man är internetberoende.

maxiq
0

Den franske längdhopparen som fick ett spjut i ryggen på Golden League-galan hade också otur idag… :-|

Margareta
0

Fy vad läskigt det var…

Numer pensionär i Nynäshamn

shintaida
0

Vi körde ut med motorcyklarna när solen sken…när vi kom hem var vi blöta och fick TVÄTTA av cyklarna…*suck*

// Shintaida

Mervi
0

Min dag flöt utan missöden. Jag brukar inte ha otur den 13 utan det brukar vara en bra dag.

Anterrabae
0

Jag hade en jättebra dag. Först LCHF-date och sen en mysig hemmakväll med sen middag och vin med brorsan.,., Jag hade till och med tur med posten,.. =)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade