Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 867 ggr
zeretki
0

OT LowCarb konvent med stick i armen

Drömde förresten om ett stort LCHF konvent som vi hade. Det skulle vara middag och tal och föreläsning sen. En hel helg! :D Men mamma hade inte köpt biljetter till mig så vi fick gå brevid. Jag försökte smita in men fick ingen mat…

Margareta sprang fram till mig och stack mig i armen för hon skulle ta blodprov och kolla blodsockret.

Magma satt brevid mig på föreläsningen och vi fnittrade åt något som Sten Sture sa när han förelästa. Sen kom Annika D och skulle visa DNA och plus o minus…

Amiechan och Skadlig kom fram o sa hej och berättade att dom hette Margit båda två. *asgarv*

Sen blev jag förolämpad av en servitör som skulle servera godis inuti flygeln…

Sara40
0

zeretki - funderat på att skriva en bok??? Skrattande Skrattande Låter som om du via dina drömmar skulle kunna få till en lagon surrealistisk bok som skulle kunna passa min smak i alla fall. Vet att jag läst här på Kif att någon drömde om att h*n gifte sig med Harry Potter, vad det du också?

Ett LCHF konvent skulle i alla fall jag vilja gå på men jag tror inte att jag skulle fösöka planka in Flört

catlin
0

Underbart! Särskilt det där med att de hette Margit båda två!

Tack för ett gott skratt!

Matblogg: Chakulas LCHF

*stay calm - be brave - wait for the signs*

odezza
0

Vilken rolig dröm - vad synd att du inte fick någon mat! Räcka ut tungan

"still lost in space and time"

zeretki
0

Hehe, kul att ni skrattade! :D Sara, jag har faktiskt funderat på att skriva böcker men…dom skulle vara så utflippade. Jag har rätt så bisarr humor! :D Douglas Adams, Monty Python, Terry Pratchet m.fl. :)

Amiechan
0

:D

"Hej, jag heter Margit."

dcos
0

LOL Skrattande

magma
0

*haha* Förhoppningsvis en sanndröm, eller åtminstone det om själva konventet som låter som det skulle bli en livad tillställning! Skrattande

zeretki
0

Hej Margit! :D *fniss*

Margareta har fortfarande inte kommenterat om att hon stack en spruta i min arm och tog blod. ;)

Amiechan
0

*viskar* Jag tror hon svimmade när hon såg blodet…

Anterrabae
0

åå vilken underbar dröm… Önskar jag kom ihåg mina drömmar lite oftare, händer inte jätteofta..

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Denna kommentar har tagits bort.
Margareta
0

Passa er så jag inte sticker… sprid inte detta till LC-träffen i Stockholm på fredag…

Numer pensionär i Nynäshamn

magma
0

Skrattande