OT LowCarb konvent med stick i armen
Drömde förresten om ett stort LCHF konvent som vi hade. Det skulle vara middag och tal och föreläsning sen. En hel helg! :D Men mamma hade inte köpt biljetter till mig så vi fick gå brevid. Jag försökte smita in men fick ingen mat…
Margareta sprang fram till mig och stack mig i armen för hon skulle ta blodprov och kolla blodsockret.
Magma satt brevid mig på föreläsningen och vi fnittrade åt något som Sten Sture sa när han förelästa. Sen kom Annika D och skulle visa DNA och plus o minus…
Amiechan och Skadlig kom fram o sa hej och berättade att dom hette Margit båda två. *asgarv*
Sen blev jag förolämpad av en servitör som skulle servera godis inuti flygeln…
zeretki - funderat på att skriva en bok???
Låter som om du via dina drömmar skulle kunna få till en lagon surrealistisk bok som skulle kunna passa min smak i alla fall. Vet att jag läst här på Kif att någon drömde om att h*n gifte sig med Harry Potter, vad det du också?
Ett LCHF konvent skulle i alla fall jag vilja gå på men jag tror inte att jag skulle fösöka planka in 

Underbart! Särskilt det där med att de hette Margit båda två!
Tack för ett gott skratt!
*stay calm - be brave - wait for the signs*

Vilken rolig dröm - vad synd att du inte fick någon mat! 
"still lost in space and time"
Hehe, kul att ni skrattade! :D Sara, jag har faktiskt funderat på att skriva böcker men…dom skulle vara så utflippade. Jag har rätt så bisarr humor! :D Douglas Adams, Monty Python, Terry Pratchet m.fl. :)
:D
"Hej, jag heter Margit."
LOL 
*haha* Förhoppningsvis en sanndröm, eller åtminstone det om själva konventet som låter som det skulle bli en livad tillställning! 
Hej Margit! :D *fniss*
Margareta har fortfarande inte kommenterat om att hon stack en spruta i min arm och tog blod. ;)
*viskar* Jag tror hon svimmade när hon såg blodet…
åå vilken underbar dröm… Önskar jag kom ihåg mina drömmar lite oftare, händer inte jätteofta..
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Passa er så jag inte sticker… sprid inte detta till LC-träffen i Stockholm på fredag…
Numer pensionär i Nynäshamn