Godmorgon 26 juli!
Gomorron på er allihop!
Försöker läsa ikapp mig nu eftersom jag spelat Rome Total War de senaste dagarna. Tack och lov har jag en förstående make ;-)
Mat då? Ja, den fick han laga för jag glömde bort det :P
Du är ju nygift *L* klart han är förstående (fniss)…..
Nu kallar min på mig för jag sitter här allt för mycket *skratt*
Nu skrämde ni mej, det är den 26 juli. I morgon så fyller min son 9 så jag fick lite panik först tills jag började tänka.
Kia: Tja, vi har en dator var - det hjälper mkt för förståelsen! :P
Undin: Hoppsan! Jag och datum… :P Hoppas du inte fick slag…
För övrigt attackerar britannerna, germanerna, spanjorerna och julianerna mig just nu. Det är nåååågot krisigt! Fyrfrontskrig är inte kul.
Godförmiddag!
Solen skiner över värnanäs, grannarna slipar vindskidor och kossorna svalkar sig i ån.
#1 Blir vi mindre förstående allt efter som åren går eller?
LCHF-kosten gör mig mer förstående iaf :) Vi åt inte middag förrän 21.30 igår och det hade jag ALDRIG överlevt förr :D

#5 Nä inte jag heller - är det inte underbart vilket tålamod man får av den här maten?
*stay calm - be brave - wait for the signs*
catlin: Frågan är bara om det är nyttigt ihop med ett allvarligt RTW-beroende? Nej, nu ska jag till Lomma och bada! Hej hopp!

Ja du, det där vet jag INGET om! :-) Ha det så skönt på stranden!
*stay calm - be brave - wait for the signs*
God morgon (efter en allt för lång sovmorgon).
Känner att jag har väldigt dålig fantasi idag. Måste sitta och leta efter något bra recept till middag… Orkar inte i denna värme.
God morgon! Fint badväder här med. Det blir nog dopp senare i eftermidda/kväll.
Ha en bra dag alla.
Gammal tråd och gamla vänner - rolig läsning
Numer pensionär i Nynäshamn
Ja, det är lite roligt att se att man hållit igång så länge nu:)
Hjälp? 0_o Plockar ni fram såna här gamla inlägg? Då riskerar jag kanske att gamla pinsamheter dyker upp? :D
Inte alls Amiechan det är bara jag som firar 1 år med mig själv… lite nostalgisk är jag …
Numer pensionär i Nynäshamn
:)
Jag står still och stampar på 65kg hur jag än bär mig åt. Kanske dags att acceptera att kroppen inte vill släppa ifrån sig mer.
Helt okay tycker jag men skulle gärna vilja gå ner ett par kilo till.
God morgon! Här kommer jag o säger hej. :) KOlla gärna i min profil, är helt ny här på I Fokus och har gått med i några sajter idag. :)
Jag har ätit Atkis sen ett år tillbaka och mår toppen! :) Har gått ner från 80+ till 70 kilo och är mycket piggare. MIna föräldrar som är över 75 äter lite Atkins, mindre spannmål och dom har börjat med mer smör o grädde i maten. Dom är superpigga nuförtiden! :D
Godmorgon eller kanske skall jag säga God kväll.!
Och välkommen ClaudiaZ och grattis till allt minus du fått.
I morgon har jag 1 års jubileum som medlem här!