LCHF-Kryssningen 12/4
Jag är orolig för vad som hänt med informationen om LCHF-kryssningen. Vad är det som skett och varför står det inget om den? Blir den ens av?
Om man går in här: http://www.tallinksilja.com/sv/web/se/lchf_kolhydrater_ifokus så hänvisas man hit till KiF för mer info men här står inget alls om resan.
Långt ned på KiF-huvudsidan står endast om förra årets kryssning.
Har man lagt ned resan eller glömt bort att skriva om den här? Borde det inte finnas information på huvudsidan om kryssningen om det är dit man hänvisar från Tallinksilja?
Det känns verkligen lite vagt att det inte finns info här på sajten. Jag som redan köpt och betalat min resa har inte fått något program och jag undrar om det program jag tidigare läst om stämmer. De som vill köpa en kryssning blir hänvisade till en sida utan något innehåll om kryssningen.
Jag tänkte nu bjuda med vänner men då finns ingen info, program eller lista över föreläsare och vännerna vågar inte boka in sig nu.
Vad har hänt?
Borde man inte promota kryssningen en aning om nu Andreas Eenfeldt åker med eller har han ställt in?

Är pinnad högst upp till vänster!
Agneta
Jag förstår inte svaret. Vilken extern besökare går in och läser i ett sånt foruminlägg när de blir hänvisade till KiF för info om en resa? Man scrollar och söker på huvudsidan, inte bland foruminlägg. Pinnade eller inte.
Okej, noll respons från dem som arrangerat kryssningen. Är det en signal att vi ska boka av? Vi har betalat 1500 kr per person och plötsligt finns ingen som tar ansvar för resan.
Mycket märkligt. Jag föreslår att ni lägger ut någon form av seriös info på huvudsidan omgående, i annat fall blir det ju inte mycket av det här såvida det inte är någon form av enskild klubb som köpt alla biljetter, men vad jag förstod från Tallinksilja var det knappt något alls uppbokat.
Vem håller i detta och varför finns ingen info?
Karin Eldh håller i resan och tråden finns nålad högst upp i forumet. Precis som det varit alla år. När detaljprogrammet är klart kommer det upp på startsidan.
Numer pensionär i Nynäshamn
Har du inte läst det svar du har fått av huvudarrangören Karin20 i den rätta tråden för kryssningsfrågor? Det är femte året i år som kryssningen anordnas och det blir bara fler och fler som reser med så du behöver inte vara orolig. Varför det inte finns utförligare information är eller hos TallinkSilja just nu vet jag inte men fortsätt frågandet i den andra tråden så låser jag denna tråd.
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se