Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 1862 ggr
Mozzarellan
0

Går medicin ut??

Hittade en burk med magnesium tabletter med,bäst före är 08/2011 !! Nästan full burk. Bäst före..eller har det gått " ut"?? Vad händer om man knaprar dessa??

emmastina
0

När bäst före datum passerat med så lång tid skulle jag nog inte äta dem. Troligtvis är det styrkan som påverkas, eller det gissar jag i alla fall. Men man vet ju inte säkert ifall man mår dåligt av dem. Hade det precis passerat hade jag inte brytt mig.

Kiyona
1

Det är ingen fara att äta dem. Men magnesium innnehålet kan inte garanteras. Vitaminer och mineraler frsvinner md tiden. Jag torr inte det är någon fara men du får helt enkelt ta mer av dem. Men vet ju inte om det är ingredienser i som inte håller mer än ett år utöver själva magnesiumet.

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Mozzarellan
0

Var en sväng på stan o kolla in på parafarmacia- fritt apotek men som inte tar recept. Så jag köpte mig en ny burk, tyvärr hade han ingen kokosolja / fett. Däremot visste han lite om ketoner 😃 o annat. Hälsokosten hade heller inget och hon hade aldrig fått frågan på de 12 år som hon jobbar där. Åkte til affären för o köpa ägg……köpte annat och glömde köpa ägg😳 !! Glad o hitta rapsolja på Lidl till majonäsen.undrar hurdan deras kvalitet är.

[Petronella Pip]
0

Vad bor du i för avkrok? 

Rasken90
0

#4 står rätt tydligt att hon bor i italien :-) Bara att kolla in hennes profil så ser du det :-)

Mozzarellan
0

Haha, nära Milano…. Inte så illa trots allt….men lchf vet dom absolut inte vad det är. Skall kolla i stora staden i nån etnisk mataffär, sen får jag väl hamstra lite basvaror när jag är på besök i Sverige.