Ny med LCHF!!
Hej. Som rubriken lyder!! Har idag satt ner foten och sk köra en strikt LCHF diet. Är väldigt överviktig, 154cm och 94 kilo. Har 6 kilo kvar från grav, har en flicka på 9 månader. Jag vill gärna lära träffa personer i samma sits, som man kan boll med , blod svett och tårar kämpa oss igenom kilona tillsammans och dela av oss med recept vi kan och har! Lära oss tillsammans hur vi ska äta, och vad vi kan äta :) och nå målen med hjälp av varandra :) Så välkomna och starta erat nya Liv och Livsstil med mig, vem vet, kanske även ny vänskap :)
Hej och välkommen!
Jag började med lchf 2007 och då vägde jag 98 till mina 155 cm. Jag körde inte lchf hela vägen därför har jag inte nått min målvikt ännu, tyvärr. Gick ner 12 kg under den tiden. Sen september har jag kört lchf med bara 3 ggr avsteg. Nu väger jag 73-74 kg, men jag kan komma in i mina gamla kläder nu som jag hade innan jag blev fet år 2004. Troligen har jag förbrännt fler fettkilo än vad vågen visar men som ökat i muskelmassan. När jag var som fetast kunde jag knappt gå mer än 10 min. Nu kan jag gå hur länge som helst utan att bli trött. På crosstrainern kunde jag bara köra i 5 min, nu kör jag i 40 min. Så sammanlagt har jag gått ner 24 kg med lchf. Det är fantastiskt.
Lycka till och kör hårt!
Hej :)) Gud vad härligt, grattis!!! Resultatet för 1 veckas lchf ,startvikt ( för att ca exakt ) 95,6 och nu 92,4 Så änaålänge är jag väldigt nöjd! Ca 3 kilo till och jag är där jag började innan min graviditet för ca 1,5 år sen :)
#2 Vilket härligt resultat! Tror nog vågen kommer fortsätta nedåt för dig! =)
/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus
#2 Tack!
Det är klart man blir nöjd, det är liksom som en befrielse för varje kg man tappar.