Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-recept-på-efterrätter-och-sötsaker
Läst 4083 ggr
goffa
3

kokosbollar

Var i behov av lite gott igår kväll o rörde ihop; ca 1 dl kokos 3 tsk kakao ca 1,5 msk smält kokosfett samt en dutt (kanske 1 tsk) stevia strö blandat m kanel In i kyl (frysen går snabbare :-) ) för att stelna. Rulla bollar el ät m sked. Mkt gott, speciellt om man föredrar den bittrare chokladsmaken.

Mysan59
1

Tackar för tipset!

goffa
0

Ingen orsak! Trots ett betydligt mindre sötsug efter min kostomläggning saknar jag ibland att gotta lite, varför då inte gotta på bra råvaror?!

Mysan59
0

Trodde att jag hade svarat.. men tydligen försvann det Rynkar på näsan

Hur som helst… håller med dig Glad

Kiyona
0

Verkar mumma! Fikar eller tar en kopp kaffe med en person jag träffar varje helg. Ska defenitivt pröva receptet så jag också får fika någon av helgerna iallafall! Hon älskar att baka. Kan man baka nästan vad som helst som är inom lchf ramarna med ändringen att byta ut sötningen mot stevia eller sötningsmedel?

Finns kokosfett i vanliga matbutiker? Den silvriga förpackningen med blå text som är kokosfett är den okej eller är det dåligt kokosfett?

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **