för många låsta inlägg?
Jag som mest läser kif via mobiltelefonen undrar nu om det verkligen måste vara så att 8 av 15 inlägg under "senaste inläggen" måste vara låsta inlägg? Mobilversionen presenterar nämligen bara de 15 inläggen på första sidan om jag inte väljer "webversionen", vilket på min lilla mobil är väldigt svårläst.
Jag läser till följd av detta endast de 7 senaste "icke-låsta" inläggen och ev uppdaterade favoriter som hamnar i en egen lista, men inte mer än så.
Kan man rensa bort några av de låsta inläggen eller länka till dem på något annat sätt? iFokus har ju sina begränsningar vet vi ju sedan förr, så det är säkert inte så lätt att få till det på ett bra sätt och det kanske bara är jag som har problemet då de flesta kanske läser via datorn och då spelar det inte så stor roll
~God loves you, and I´m trying! ~
Håller med, det är samma fasta trådar högst upp mest hela tiden……
Håller med
Nybörjarlänkar känns viktigt att ha kvar men behöver det t.ex. vara TRE trådar om vårkryssningen? Kan man inte göra som med lchf-magasinet och länka från förstasidan direkt till trådarna isf (och den tråden om lchf-magasinet behöver ju faktiskt inte heller vara "nålad" då den ändå är länkad till via förstasidan)?
"Picknick i Göteborg" känns det som en tråd som ska vara "nålad" för alla? De flesta bor väl på andra orter och dessutom har den varit "död" i över 1,5 månad?
Tycker som sagt bara att det borde rensas upp lite och frigöras mer utrymme för senaste uppdateringar. Jag säger alltså INTE att trådarna är oviktiga utan bara att de är för många, speciellt för oss som använder mobilversionen av kif

Instämmer! Jag har också undrat över om det verkligen är picknickväder i Göteborg?
Edit: Nu ser jag att Dela hytt-tråden har slagits ihop med Hitta kompisar-tråden. En bra början! Nybörjartipstråden är den enda som känns riktigt nödvändig att ha fastnålad.
2013-01-15
TACK för upprensningen! Betydligt bättre nu!

Mycket bättre!
Hej, jag trodde nog att picknicktråden var låst/nålad sedan länge. Jag ska se vad jag kan göra åt saken, ursäkta så mycket.