Efterlyser kostdagbok!
Jag åt lchf i sommras och då hittade jag en jättebra hemsida där man kunde skriva in allt man ätit. Nu försöker jag hitta den igen men lyckas inte trots flera timmars surfande. Testar nu kostdagboken men tycker inte att den är lika bra. Det var inte Minmat för utseendet stämmer inte.
Jag minns att den var vit och mörkblå, och att den var utvecklad av en kille som gjort den för att hans mamma skulle kunna hålla koll på vad hon åt (iaf vad som skrevs om den).
Är det någon som vet vilken sida jag menar?
:)
Minmat.net är gjord av en kille för hans mamma men den är inte mörkblå.
Jag använder dumbbell.se och tycker den är himla bra, man kan föra in motion också såklart. Inte heller blåvit men enklare att föra in där, inget scrollande.
Jag tycker att det är bra om man ser RDI av mineraler och vitaminer. Så jag föredrar Dumbbell.se, Fineli.fi eller Fitday.com(bra för utländska matvaror). Minmat.se är bra, men lite kort i det avseendet.
Kan det vara Matdagboken.se du menar?
jag kan ju ha blandar ihop det också ^^ Jag får ta och test dumbell och matdagboken.se och se om jag gillar det. tack så mycket :)
På Dumbbell kan man välja offentlig profil om man vill att andra ska kunna följa en eller privat.
Kom gärna tillbaka och säg vad du tyckte funkade bäst.