Vad gör ni i snökaoset?
Jag hade som tur var ledigt idag från jobbet. Så imorse stoppade jag in en pulled pork i ugnen, senare gjorde jag frö knäcke och nu har jag kyckling i ugnen, och risgrynsgröt på spisen.
Vill absolut inte gå ut i detta väder men ska på julbord senare. Hoppas att det är köttiga köttbullar och något lchf vänligt på bordet.
ha en bra eftermiddag/kväll /Kram
Jag ska plugga och göra knäck tror jag. Men jag går inte utanför dörren utan håller mig inne i värmen. ;-)
Vanlig knäck eller ngt lchf vänligt? :)
Mellan-tösen ska ha nån sorts jul-spel
sen blir det väl gymmet. Käkat blandfärs med västkustsallad
till frukost 
Blir väl fläskkare med bea senare.
//Tommy
Jag syr en huvtröja. Den blir fin, men går inte att äta.. 
Skottar.
Och skottar.
Och skottar.
Och skottar.
…………….
…………….
Jag måste ut och fodra hästar men annars är jag och sonen hemma. Vi har kollat film, jag har jobbat med min blogg, lagat omelett, surfat och solat i solariumet. Jobbet på ridskolan inställt i kväll. Om man nu kunde köra dit så gick ridhusdörren inte att öppna och traktorn var insnöad… Bättre tider i morgon?

Stannar hemma från yogan och gör en god efterrätt av jordgubbssylt (LCHFstyle), vispad grädde och keso. En kopp jasminte till. Sen blir det TVsoffan.
Agneta
Blir nog vanlig knäck för mig då jag äter julgodis som inte är lchf-vänlig på söndagarna den här månaden. Håller mig till advent, jul och nyår tänkte jag. Annars äter jag lchf-vänligt godis som tryffel och ischoklad. :-)
Just nu plugar jag dock mest. Ska skriva en uppgift som ska skickas in här ikväll tänkte jag och se ifall jag kan ta tag i någon mer uppgift sen innan det är dags för sängen ikväll. Är gräsänka ikväll så det blir mycket tid över till ingenting känner jag. Lika bra att få så mycket som möjligt utav pluggandet gjort då känner jag. Har rester som jag måste få fixat så att jag kan få någon examen någon gång…