Vad ska man dricka?
Hej! Är ganska ny med hela LCHF grejen och det går bra! Dock har jag ett problem. Jag är redan less på vatten och kaffe och vill kunna dricka något "svalkande" till frukost. Har fuskat med c-vitaminbrustabletter men det fungerar ju inte i längden. Några tips?
Och är en kopp varm oboy i veckan hela världen? Det är det enda jag cravear haha ..
Smothie då med yogurt, grädde och bär brukar också ha i ett ägg för att få det mer mättande.
is-te (osötat givetvis, eller sötat med lite stevia). Jag smaksätter också kolsyrat vatten med lchfgodkända smakämnen (finns bl.a. på lchf-butikens webshop).
~God loves you, and I´m trying! ~
Jag dricker cola light om jag vill ha något annat. Inte skitbra kanske men det fungerar för mig. Annars så kan du ju lägga i en skiva citron eller gurka eller lite hallon i vattnet. Jättegott. Jag har börjat himla vatten och drack nästan två liter innan jag gick till sängs. Galet kanske men jag känner direkt när jag druckit för lite nuförtiden och blir jättetörstig. Konstigt nog behövde jag inte springa på dass hela natten. :-)