Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 1317 ggr
thilda-
0

Thilda-

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Jag heter Mathilda Persson och är ny här :-) jag är 22 år 167 - 170 lång och väger 80kg

är just nu inne på " dag 2 " med LCHF så jag hoppas att jag kommer ner till min målvikt 65 - 70kg

Hoppas på goda tips och råd då jag är totalt nybörjare med detta :D

[RipleyKatten]
0

Får säga att du ser bra ut som du gör.

Men sådan uppmuntran fungerar sällan. Fungerade inte på mig i alla fall. Obestämd

Kör hårt! Men inte för hårt.

thilda-
0

ja jag ser väl rätt så bra ut men jag vill ha bort min " lilla " extra vikt :-) har tyvärr väldigt ont i mina höfter och knän

[Elsyann]
1

Jag är också nybörjare, men går in och hejar på dig iaf!  Själv började jag idag, så du är erfaren i jämförelse ;)!

[RipleyKatten]
0

#2 thilda-

Oj, då förstår jag verkligen. Har flera ryggproblem p.g.a. långvarig överkvikt.

thilda-
1

Gaah! Jag tror jag dräper mig själv snart!!! Sockersug delux!!!!!!!!!!!! Så illa så jag klarar f*n inte av att somna :'(

jansan
0

5; Försök äta mycket fett som smör.

MimLan
0

Gissningsvis behöver du andra åtgärder bortom vikten för att få bort det onda. Det är ingen övervikt, eller ålder, för den delen, som skall ge sådana problem.

hannalantz
0

Hej och välkommen hit! Lycka till!

Nybörjarn
2

Hej och välkommen! :)

Har inte vart här mer än ett par månader själv.

Ska följa dig!

Jag är 167 och väger ca80 kg också, men 26 år :) så vi har ungefär lika mycket att bli av med! :)

thilda-
0

# 8 tack! :D

#9 låter toppen bra! :D

thilda-
0

#6 idag till frukost försökte jag äta stekt ägg och bacon, uuh men värre saker har man ju ätit förr :S

framöver tror jag att ja håller mig till yoghurt eller något annat lite mer " frukost feeling"