vad är minst onyttigt?
Om man nu skulle vilja fuska någon gång, vad är minst onyttigt av: Ljus choklad, Marabou Salta jordnötter Chips med köpt dipp?
Spelar det roll? Skall du äta onyttigt så äter man det man vill äta och inte från onyttighetsgrad?
Och vad avser du med onyttigt? Antal kolhydrater? Sådant man inte tål? Mest kemikalier? Mest omega6?
salta jordnötter
Jag tycker ju om allt och vill därför välja det som är minst onyttigt. Jag syftar mest på kolhydrater. #2 tack
Chokladen. jag köper en 100 grams marabou mjölkchoklad ibland och äter upp allt på en gång. Sen får jag sockerchock och nästan kräks
Det du äter minst av.

Läs #5!
Altså, inget av det du nämner kan anses som direkt onyttigt, det handlar som sagt mer om vad du äter i övrigt och hur mycket av det "onyttiga" du äter!
Äter du sådant varje dag handlar det mindre om vad som är onyttigt och mer om vad du har för beroenden.. och varför!
Kan ju tala om att jag äter en del av det du nämner.. knappas Marabou mjölkchoklad, där finns betydligt godare choklad.. och chips var det nog åtskilliga år sedan jag smakade, däremot förekommer det nötter i bland.
Men jag vet skillnaden mellan snacks och hälsosam mat, så det blir ju svårt att göra våld på sina egna intentioner!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.