Baconrullar!
Har ätit lchf sedan den 22 augusti för att go ner i vikt men har hela tiden tyckt att de varit svårt med frukost(klarar inte riktigt ägg och sånt på morgonen) men har nu kommit på en sak som funkar jättebra och är jättegott! (Kanske redan fanns? Xd) Baconrullar! Lägg några skivor bacon på tex en skärbräda och lägg sedan tomat på dem och sedan massa ost. Rulla ihop och krama lite så att baconen kladdar ihop mot varandra annars trillar de lätt isär :) stek på medelhög värme tills baconen i mitten är genomstekt(5-10 min kanske? Har inte tagit tiden;)) Servera med sallad :) otroligt gott! Äter de till frukost och det mättar jätte bra!
Verkar supergott, får testas!
#1 absolut värt de! Man kan också ta skinka och steka med ost och tomat mellan två skivor, MUMS!
Ser gudomligt gott ut! Ska testas i helgen!:) Tack för tipset!
#3 var så god :D en absolut favorit! Speciellt om man saknar varma mackor! Godare tillomed!
Varma mackor är fantastiskt gott ^^ ska bli spännande att testa :D
Skriv vad ni tyckte sen :D blir kul att få lite kritik och kanskeäven tips :D
Självklart ska jag göra det! :D
Ägg har jag ätit med bacon i säkert 1 - 2 år, i rena glädjen att man plötsligt fick äta så fet mat. Men så plötsligt stod det mig upp i halsen, nu kan jag knappt se ägg längre men bacon i små tärningar köper jag ibland som tillbehör i grytor och liknande.
#8 når riktigt illa av ägg nu, och de gjorde jag inte innan :/ och morgonen är värst!
Jag får också attacker av leda till ägg ibland.
Det här var ju ett kul recept, smarrigt, måste bli väldigt gott med fyllningen.
Tack!
#10 hoppas du gillar det! :D