App för näringsberäkning pá engelska?
Jag och min sambo har nu varit LCHF:are i tre veckor. Vi bor i Spanien och här har vi stött pá motstánd kan jag tala om!
Här sitter mattraditionerna väldigt djupt och uppfattningarna om mat är stundtals väldigt förvridna. Det bästa jag hört hittills (och som jag hör upprepas hela tiden) är att man máste äta sánt som kroppen vill ha. Dvs är man sugen pá en chokladkaka sá är det för att kroppen behöver det. (säg det till en heroinist brukar jag säga…).
Till saken: min sambo är spansk och han har verkligen lyckats vara stenhárd trots allt motstánd. Jag har en applikation till min iPhone (Matdagboken) där jag räknar pá proteiner, fetter och kolhydrater, men känner ni till nán bra pá engelska sá han ocksá kan göra det? Jag har tittat runt lite men det är en riktig djungel…
fatsecret.com går att få på olika språk även i appen. Jag äter inte LCHF, räknar bara kalorier, men använder den dagligen. Den är gratis o har inga låsta funktioner, det gillar jag.
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet
Tack för tipset, det ska vi testa!
Shapeup är svenskutvecklat och klart värt att köpa guld medlemskap på om man vill ha koll på kosten
Tack för alla era tips! Nu hittar jag säkert nåt bra!
Varför länka till random spansk sida?
Maria Katarinas sambo är spansk.
Aha! My bad :)