I mål på vikutmaningen
IDAG!!!! Idag blir en historisk dag i min LCHF resa…
Jag har lyckats ta mig i mål på viktutmaningen vägde in mig på 84 kg 30/4 och idag visade vågen 78kg efter att ha stått stilla på 81kg i 3 veckor….jag har också kommit under ett av mina magiska streck 80 kg….JAG JUBLAR och DANSAR i mitt kök….tur att inte barnen är hemma hahaha, dom hade nog undrat
Totalt ha jag nu gått ner exakt 10 kg sedan start 9/4
Ha en underbar vacka allihopa…det ska jag ha
& kram
Ett jättegrattis till dig. Kul att det blir fler som klarat sig. Då har utmaningen varit till verklig nytta. 
Verkligen jättegrattis!
Jag förstår din glädje och att du dansar.
Kul! Grattis!
Hoppas det blir en ny utmaning efter midsommar eller till hösten!
Grattis!!

Tack så jätte mycket…hade aldrig funkat utan alla här…Kramar till alla

Grattis!

Grattis! bra kämpat! jag dansar för dej oxå.

Tack igen till alla…jag kan inte komma över detta själv…..*hjular i vardagsrummet nu* haha

Grattis sis! E så glad för din skull…..massa pussar

Visst känns det toppen när man kommit under en av sina gränser!
Gratulerar!
Instämmer med övriga - Stort grattis!!!

Jättekul!
Jättegrattis…
Numer pensionär i Nynäshamn

Tokgrattis! Kramiz!
Förlåt mig Saga208… kan inte låta bli.. jag är en felskrivare själv av stora format(det går snabbt ibland).. hehe… men vad har du vikt för något eftersom du klarat VIKutmaningen???*asg* .. servetter? tvätt? badat i en vik?
*fniss* Det är så roligt när folk skriver fel! :D Inte för att vara taskig alltså utan för att det blir så roliga ord. :)

hahaha…tvätt…en massa har jag vikt i helgen…såg inte felskrivningen själv..
vika tvätt är en stor utmaning faktiskt! jag har själv gåt igenom den idag*pust*

GRATTIS!!
Grattis! Då är du den andra vinnaren i utmaningen!! Vi hoppas det blir fler, tiden börjar snart gå ut!!
Bra jobbat tjejen!!
/Lillianna
~ Lillianna ~
Det är slutspurten nu!