Grymt!
Nu har även jag, en skeptiker fått ge mig.
Sedan fem veckor tillbaka har jag gått ner 6kg, från 85 till 79kg (180cm lång)
Jag cyklar minst tre mil om dagen sedan evigheter tillbaka men har ändå aldrig riktigt gått ner till någon reda = under 83kg. Nu cyklar jag till och från jobbet snabbare än någonsin och blir inte i närheten av lika trött som tidigare.
Vinsterna för mig:
• Piggare, orkar mer generellt.
• Minskad vikt och den fortsätter neråt.
• Gladare, står till och med ut med tjat om städningen.
• Får äta riktig mat. Sidfläsk och stekta ägg till frukost är nog det bästa som finns!
• Kan numera kliva upp ur sängen på morgonen före 10 utan att känna mig halvdöd.
• Slutat snarka
• Ökad sexlust och då frun i huset gör lika så har vi blivit som tonåringar igen.
• Pälsen på tänderna borta
Synd att det skulle ta fyrtio år innan hissen gick hela vägen upp, men nu är ju allt på topp!
Kan inte hitta några större nackdelar, meckigt ibland att hitta vettigt käk på stan men det brukar lösa sig.
Vilken trevlig rapport! Fortsatt lycka till!
Och roligt att det hela funkar även på en skeptiker.. 
Har aldrig varit så glad att bli överbevisad
När man tänker efter en gång till så är det ju så självklart.
Grattis!!! 
Kul, jag var skeptisk jag med till att börja med.
Men när man står och väger mellan två och tresifftigt och inte vill upp på ett deciton, då får man lägga band på sig, så vi lage om till LCHF det var år 2008.
NU väger jag 81 kilo och inte 100.
Tränar hårt och har mål med träningen inga vikter inga resultat men mål att de skall genomföras och att vi skall köra nya tränings pass när dessa är klara.
Känns gudomligt.
härlig läsning!!!
Jag var i samma båt som du 2006 och testade LCHF för att inget annat jag testat hade hjälpt att hålla vikten.
Jag håller med dig, det är som att få ett nytt liv, jag tror jag ska fira en andra födelsedag 22 December 2006 då jag gick med här
.
Det gör mig glad att läsa en tråd som denna.
SNYGGT JOBBAT !
"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"