Jag var på deras bröllop i påskas.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15173863.ab
Ganska hemskt. Samt en ganska underlig känsla att veta mer än vad dom säger i tidningen. Nu är ju iofs aftonbladet och liknande inget att ha. Men att veta mer än vad gemene man vet. Underligt.
O.o låter ju som om han fick en riktigt illa psykos eller något…
Beklagar.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Jo, och jag och mina nära vet antagligen varför.
Otäckt och tragiskt

Man kan aldrig riktigt fatta det när någon nära en blir mördad. Det går inte att greppa. Trots att man läser om det och ser det på TV hela tiden så är det omöjligt att få in i verklighetsuppfattningen. Att folk dör av sjukdom och olyckor är en sak.
Min särbo blev mördad för 7 år sen och jag har fortfarande inte fattat det. Framförallt går det inte att prata om det med andra. För skrämmande antar jag.
Ledsen för din skull katten.
Agneta
#2 Får man vara nyfiken och fråga varför? Du behöver inte svara alls, eller så kan du skicka ett PM till mig.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Ripley: Dagens snackis på NÄL.
Alla känner ju alla häromkring…eller ja, inte alla men många har ju all släkt och vänner häromkring.
Väldigt tragiskt, beklagar sorgen eftersom du kände dem. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Jag personligen känner inget mycket. Då jag inte direkt gillar dom, men tankarna är där och hela händelsen känns förbannat onödig.
Dock har ingen dött än, om nu skytten inte avlidit på operationsbordet eller efteråt.