Namnlista att visa i Norge
Ett försök till
Det skulle vara intressant att få till stånd en namnlista för att bekräfta hur många som skulle vara intresserade av att vara medlemmar i en alternativ diabetes,övervikt och metabolt syndrom förening. Inget bindande men jag behöver ditt riktiga namn och bostadsort.
Jag tänkte sedan printa ut en lista att ta med till Norge om jag får tillräckligt många namn att visa upp. Ett par hundra namn är det minsta för att det ska löna sig.
maila mig på
hesselmark at gmail dot com
ja, ni vet hur man gör, tar bort mellanrum och ersätter dot med en punkt.
En lista med lämpliga siter på nätet vore också bra att ha med, svenska dylika.
Om ngn vill vara kontaktperson - skriv det i mailet. Kanske kan vi få ordning på kostråden innan det är för sent.
Jag vill inte diskutera upplägget här. Om någon har synpunkter på upplägget kan ni väl komma med egna förslag. Vill du visa att du är intresserad av en "motståndsrörelse! till dagens kostråd" mailar du till mig. Inget annat, tack, tack….

Jag tycker inte alls det här är bra! Hänvisar till den andra tråden: "Namninsamling till NORGE-konferensen". Ursäkta Kitabu! Kunde inte hålla mig… Vi har väl högt i tak här va!? Å vi är väl kompisar för det!?

Jag tycker nog inte alls som du Bengt-Olov. Det är verkligen hög tid att sätta igång det här motståndet mot etablissemanget. Och vad är det för fel med en alternativ förening för diabetessjuka. Tycker du att vi ska få fel kostråd och avlida i förtid innan det hinner hända något.