"Snorunge"
Har troligen problem med allergi eller överkänslighet mot pollen och ev dofter. Bl.a. När jag är bland folk och ska läsa en text. En det stora problemet är att det rinner ur näsan när jag är ute och cyklar, det är ganska irriterande och ofräscht. Skall cykla lopp nästa vecka så jag vore tacksam för tips hur bli av med plågan.
Köp nässpray mot allergi på Apoteket, Livostin tror jag är receptfri. Annars går du till läkare och får på recept. Då ska du ha Avamys, den tycker jag är bäst.
Eller ob tamponger i vardera näsborre :P
Nej allvarligt köp medicin på apoteket.
Tack Livostin är den fri från tillsatser?
#3 Ingen aning men vilket är bäst, snora eller inte? Livostin är en antihistamin, den funkar på en gång och ger minimalt med biverkningar.
Vill du förresten veta nåt om medciner så slå upp den på www.fass.se…
Jag väljer nog att snora. Livostin innehåller Glykol eller Polysorbat 80 som bl.a. en viss Mengel använde, men även användes i vaccinet mot svininfluensan. Är det någon som har tips på naturpreparat skulle det vara intressant. Tack iaf.
Japp..gå till hälsokosten där finns det någon sorts pulver som är gjort på naturcellulosa. Jag kommer inte i håg vad det heter men det är bra. Jag använder det mot hösnuva. Man suger in det i snoken.
Nu kom jag på Nazalese heter det och är gjort på tall. Godkänt preparat i EU
Tack Susanne, jag hittade det och skall läsarn det i kväll.