Fokusgrupp - Nordöstra Skåne
Under vecka 15 och 16 skulle jag behöva hitta åtta personer mellan 20-40 år, både män och kvinnor, som vill delta i en fokusgrupp och diskutera ett varumärke och koncept med LCHF-inriktning. Materialet kommer att användas i arbete med en kurs i produktutveckling inom Gastronomiprogrammet i Kristianstad.
Uppdraget för gruppen är att gemensamt diskutera och argumentera om ett koncept och ta ställning till frågor som ställs av moderator. Mötet kommer troligen att bandas eller filmas, och även nedtecknas av sekreterare.
Jag söker nu intresserade och vill höra mig för här. Datum är i nuläget inte satt, men mötet kommer troligen att ske vid 18 eller 19-tiden i lokaler vid Högskolan Kristianstad. Vi bjuder på kaffe, te och lämpligt fika.
Finns det någon som skulle vara intresserad av att delta? Vilka dagar och tider tenderar att passa er bäst?
Det finns fortfarande gott om platser kvar, och vi har ändrat åldersgränsen till 20-50 år för att få ett bättre resultat.
Därutöver söker vi medverkande till smaktester för våra produkter. Du bör helst äta LCHF, men måste inte, och tåla mjölkprodukter samt fisk. Test ett hålls i Ipsos lokaler nära Restaurang Metropol vid Högskolan Kristianstad tisdagen den 25/4, kl 12.30. Vårt enda krav är att du är vuxen, och att du inte röker, dricker alkohol eller snusar under minst en timme innan testet.
Jag återkommer i samma tråd om test två till fyra.
Påminner om smaktestet tisdagen den 24/4 (det står FEL DATUM i inlägget ovan).
Välkomna!
Vi söker desperat intresserade till en fokusgrupp kl 18.00 den 30e maj i Kristianstad. De intresserade får under 1-2h svara på frågor, diskutera, äta en måltid och vara med i vårt arbete för att ta fram LCHF-färdigmat.
Intresseanmälan via PM, övrig information i TS.
Senast den 28/5 behöver vi veta vem och hur många som kommer.
*petar*
Är det ingen som bor i området som kan delta?
Tråkigt att ingen är intresserad! Önskar jag själv kunde men det är ju för långt. *puttar tråden så folk kan se den*
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Ja, väldigt tråkigt.
Jag har i alla fall gjort en enkät som borde ta 1-2 minuter att fylla i och svara på, för den som inte kan komma.
Enkäten finns här, och jag hoppas så många som möjligt av er som äter lchf kan svara på den!
Jag ska svara på den! 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Sprid gärna enkäten via Facebook, Twitter och andra sociala medier.
Tack till er som svarat. Hoppas på att få in ännu fler svar.