Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsovinster
Läst 5202 ggr
[Livutansocker]
1

Vill ha era före och efterbilder :)

Halloj!

Har länge tänkt på Före och efterbilder, vad peppar mer än sådana egentligen?
Jag finner en otroligt stor pepp i att se bilder på personer före och efter viktnedgången med LCHF.

Jag har en blogg med rellativt många läsare och tänkte höra om någon har lust att skicka sina före och efterbilder till mig?

Gör det i såna fall till Livutansocker@gmail.com och gärna en liten text om vilka livsvinster du har fått i och med viktminskningen. Eftersom att denna blogg handlar om LCHF så vill jag gärna att ni har gått ner i vikt med LCHF.

Om ni har en blogg får ni gärna skicka med bloggadressen också.

Hoppas på att många tar sig lite tid och skriver en liten text och skickar bilder till mig. Detta kan bli en sporre för de som funderat men inte riktigt tagit klivet för att våga prova LCHF :)

Här kan ni se före och efterbilder på de jag hittils fått in: Livutansocker

[akaron]
0

Inspirerande blogg du har!

[Livutansocker]
0

Tack så jättemycket :D

Aniara4
0

Vi har en lång tråd här på KiF med före- och efterbilder:

Bilder

(Dessa har förstått inte gett nåt tillstånd för bilderna att användas någon annanstans än på KiF, men det förstår du säkert redan.)

[Livutansocker]
0

jo jag har sätt den och självklart så förstår jag att jag inte bara kan ta bilder därifrån och ladda upp på min blogg.

Jag efterfrågar också en text från samtliga som vill vara med och peppa andra så det är därför jag startade en ny tråd :)

denkal
0

Önskade att jag kunde bidra dig. Har tyvärr ingen bra före bild att jämföra med efterbilder då jag inte är överviktig.