Talang 2007 - very OT
Brukar ni se Talang 2007?
I så fall har ni stora chanser att se mig och min yngsta dotter på TV ikväll. Jag har sett flera inslag på TV4's hemsida redan och vi syns väldigt bra.
Vi sitter uppe till höger precis bakom Bert Karlsson.
Det var en vansinnigt rolig inspelning och RÄTT TALANG vann helt klart.
Outstanding!!!
Numer pensionär i Nynäshamn
Jag SA ju att det var very off topic… och oerhört ovanligt för att vara jag… men lite kul är det ändå…
Usch, jag hatar talang^^
Helena
Nej, jag missade detta! Går det i repris??
På söndag tror jag… fast jag är inte säker…
Läser ju detta nu, ett antal timmar för sent..
Jag håller med både dig och paronskrutten. Rätt talang vann verkligen, ingen annan var i närheten. Men jag har lite svårt för programmet - har inte ens sett ett helt innan, för det vrit för dåligt.
Jag gillar konceptet, men det är för tråkigt. Säger bara Peppe…
Dansa kan man alltid göra!
Han som vann var verkligen makalös live. Helt outstanding jämfört med de andra. Magiskt… är rätt ord.
Jag gillar inte att dom tar med ALLA barn som är med..
Helena
Fast det gör dom inte alls paronskrutten. Det är väldigt få barn som är med i final och de är väldigt duktiga.
Alla går vidare iaf, tycker att dom borde ha en egen tävling vid sidan om..
Helena
Ja, repris söndag förmiddag. :)
paronskrutten, inte för att det spelar någon roll men vad menar du med att alla barn går vidare?
Det är flera barn som åkt ut redan och hittills bara två som gått vidare till final och dem har folket röstat vidare, inte juryn.
Försöker hitta Margareta nu!!
Men gud, Kjell Kyckling är bara FÖÖÖÖÖR söööt!
Kjell kyckling var underbar…
Jag satt precis uppe till höger bakom Bert och syntes rätt ofta…

Jag gillade magikern Julien: Vilken stil och så j*vla duktig han är! Hoppas han vinner hela talang. Om någon är talang är det han
*snäll röst* Menade bara..han som kom från Skåne..vad gjorde han eg.?
Helena
den lilla killen från Skåne? Han var ju jättecharmig! Han hade en otrolig talang för att underhålla. :) Det är svårt att jämföra med att sjunga eller dansa…
Margareta, du såg jättesmal ut!! :D
Såg dig på reprisen, vinkade men du vinkade inte tillbakal Kanske berodde på att det var just reprisen. 
Detta har jag missat, både lördag och söndag. Har inte varit här inne. Tyvärr, det var synd.
Jag såg programmet, men hade ingen aning om att ni kunde vara med.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Ahhh… Jag kommer bara tills på lördag (hälsokonferensen).
Då kommer jag att få se Maggan LIVE!!! Det ni!
Wow… en riktig TV-kändis… ta med kameran Bengt-Olov, fast jag fastnar nog inte på bild…