Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 4528 ggr
misty09
6

Hel bilaga med bara LCHF mat med Expressen!

Fredag den 20 januari utkommer Expressen med en bilaga helt ägnad åt bara LCHF. 100 sidor recept, tips mm.

chapp
0

Gissa om tidningen kommer göra sig en hacka! Aftonbladet får ägna sig åt Paulun.

chapp
0

Jag menar, vilken av Drakarna komer dra det längsta strået?

AnneN
0

Hmmm, då kanske det re´nt av kan vara värt att köpa tidningen den dagen.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

misty09
0

Jag såg annonsen i dagens tidning men Monique har bild på den på sin blogg också.

http://www.lifezone.se/se

gun92884
0

Finns det någon som kan skaffa en kopia åt mig?

misty09
2

Puffar lite så ingen missar denna i morgon…..om man nu vill och är intresserad av att köpa.

Elshira
1

Måste införskaffas! Förvånad Då blir morfar glad med som får tidningen…

Hakuna matata!

trettielva
0

misty09 - Tack  för tipset! En av fördelarna med ett sånt här forum.

gun92284 - Absolut, jag vet hur det är att bo utomlands o vilja ha nåt hemifrån. PM:a mig om du vill jag ska fixa det.

gun92884
0

Tack! Jag skulle bli jätteglad om du kan hjälpa mig Glad Jag har frågat en annan medlem men har inte hört tillbaka ännu.

misty09
0

Jag kan också fixa inga problem.Glad

gun92884
0

Tack alla snälla!  … det verkar som om jag får en kopia Glad

[Sias]
0

TACK FÖR TIPSET!

Elshira
0

Tycker absolut att den var värd 29 kr, många recept (mest tagna från olia kokböcker men i.af.) och tycker dom tog upp hela bredden av LCHF och vad det innebar. Säkerligen mer än en person som stryker kolhydraterna!

Hakuna matata!

misty09
0

Enda "smolket i bägaren" med bilagan var väl den lilla spalten på höger sidan 81 där en Professor Mai-Lis Hellenius fått uttala sig om dieten och rekomenderar tallriksmodellen. Har faktiskt aldrig sett en annan bilaga om viktminskning med andra metoder där någon läkare ex Andreas fått uttala sig om metoden och rekomenderat LCHF istället. Bilagor om VV, VLC eller liknande är aldrig ifrågesatta i den bilagan. Men i LCHF bilaga kunde man inte låta bli att slänga in en "brasklapp" om att LCHF inte är bra för hälsan.

Får väl bläddra förbi den sidan snabbtFlört

misty09
0

Nummer 2 är ute nu. Går att köpa med Expressen 9-13 April.

Sitter nu med en kopp kaffe och ska börja bläddraTungan ute

gun92884
0

#15skrivet av misty09

Är det upplagan tillräckligt intressant så det är värt att be någon skaffa en kopia åt mig?

[RipleyKatten]
0

Skittråkig jämfört med förra bilagan.

Sugiyama
0

Jag gillade recepten som var med i bilagan, riktigt många och bra. Sen blir det lite tjatigt med alla nybörjartips och veckomenyer.

Margareta
1

#16 Det var mest recept och annonser :-). Inte lika omväxlande läsning som förra numret.

Numer pensionär i Nynäshamn

gun92884
0

#18skrivet av Sugiyama

Recept är vad jag kan ha användning för kanske … påhejad behöver jag inte bli vid det här laget Skrattande

Minett
1

Jag fick tillslut tag i bilagan jag också - i den FJÄRDE kiosken jag besökte! I de tre första var den redan slut. Och inte heller kiosk nr 4 hade så många kvar… "De där går åt snabbt!" sa tjejen i kiosken. KUL att LCHF verkar ha fått sådant genomslag nu!!!

Jag blev väldigt inspirerad av många av Klara Dessers recept - ser fram emot att testa dem!!! Blomkålssoppa med marinerade musslor t ex och mandelmjölspanerad torskrygg med haricot verts och dillsmör och… För min del var upplägget med många recept perfekt - mer fördjupad läsning/kunskap får jag ju i LCHF-magasinet!

Det blir spännande att se i kommande nummer vad "Kostdoktorns" resp Anna Halléns frågespalter kommer att innehålla!

Margareta
0

#21 Minett - kul att du säger så. Det är precis så vi som arbetar med magasinet tänker. Recept finns en uppsjö av överallt - både på nätet och i alla kokböcker och nu även i den Expressenbilagan som skall bli återkommande åtminstone det här året ut.

Skrattande

Fördjupad läsning/kunskap däremot finns inte lika lättillgängligt så där har vi vår uppgift. Kom gärna med förslag om det är något ni saknar eller vill ha mer av! Än så länge har vi inte haft idétorka - men inspiration behövs alltid!!!

Numer pensionär i Nynäshamn