Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 3005 ggr
[RipleyKatten]
0

"Vad innebär nyckelhålsmärkning"

Jävla skit kursliteratur dra åt helvete matar mig med faktafel.
Ska jag spela med eller måste jag svälja skiten för att kunna ta mig genom kursen?

Fy fan. Ush, ptvi.

Mabrotnosh
1

Men det är väl bra att veta vad nyckelhålsmärkning innehåller, då vet du ju ännu bättre vad det är du verkligen som LCHF:are ska undvika. Sen kan du ju alltid vara besserwiser och ta upp vad som händer med kroppen då man äter saker som har nyckelhålsmärkning. Men det är ju en annan femma.

Spela med, du dör inte av att läsa det, men du dör till slut av att äta det.

[RipleyKatten]
0

Tror ärligt talat jag slår sönder något. Mina klasskamrater är så satans jobbiga.

[Pennylane1]
0

# 1  tyvärr dör man till slut ändå Tungan ute

Livet är ett tillstånd med 100 % dödlighet-

Elshira
0

Skriv av kursen, eller är det en obligatorisk sådan…?

Hakuna matata!

[RipleyKatten]
0

Orkar ärligt talat inte mer. Fan.

Elfdance
1

Ta några djupa andetag och en promenad. Man kan inte förbättra kurslitteraturen just nu genom att hata den, man kan förändra senare!

[RipleyKatten]
0

Hatar inte endast litteraturen. Hatar det mesta omkring mig. Människorna inkluderade.

Elshira
1

#7 Då gör du antingen något åt det, eller så gör du det bästa utav det.

Att hata människor bara får att de är av en annan åsikt tycker jag är att ta i… Jag menar bara för att man är kristen betyder det ju inte att man inte kan umgås med en hindu? Man pratar inte om det ämnet bara, svårare än så är det inte.

Hakuna matata!

[RipleyKatten]
0

Hatar inte människor p.g.a. olika åsikter. Står inte ut med dom eftersom jag inte kan relatera till dom alls.

När jag sitter ensam känner jag mig inte ensam. Nu, omringad av människor, känner jag mig mer ensam än någonsin.

johanx
0

Vad är det du läser?

Angående nyckelhålet är det väl bara att svara att det är fettsnåla livsmedel?

kaisakavat
0

#9 Ja, det är fullt möjligt att känna sig som mest jobbigt ensam i ett rum med 'fel folk'. Och nog finns det endel 'fel folk' här på planeten.

För mig är det dock blandat, finns en hel del rätt folk också. Bra folk.

Du verkar må skit i största allmänhet/synnerhet. Inte kul.

Du kan inte relatera till människor, skriver du, men du kommunicerar endel här på sajten. Jo, det är snuttifierat och inte 'IRL' - men ändå.. du verkar VILJA kommunicera och viss förmåga finns ju.

Vad saknas för att du/vi ska kunna relatera mer till andra?  Obestämd

Vad är det för kurs/litteratur?

hus-musen
0

Det är väl bara att skriva som det är? Förstår inte problemet.

Nyckelhålsmärkningen innebär i teorin att det visar produkter som är hälsosammare för människor, de ska innehålla mindre socker, salt, och transfetter.
Tyvärr så är det inte särskilt kontrollerat i praktiken då producenten inte behöver ansöka tillstånd för sina nyckelhålsmärkta produkter.

http://www.slv.se/nyckelhalet#ny

Qui dormit, non peccat