Hur mycket grädde ? :O
Hur var det nu igen med vispgrädde? Jag dricker flera stora koppar kaffe om dagen och det skall vara mycket (35%ig) grädde till. Kan det här hämma min viktnedgång? Borde jag ha ett uppehåll och se vad som händer? Jag tycker det har gått lite trögt på sistone.

Ja altså, det handlar till syvende o sist om hur många kalorier du får i dig under dagen och hur mycket kolhydrater för att hålla fettförbräningen i gång!
Oftast så om man vill gå ner i vikt så är det en fördel om man koncentrerar sig på bara mat o inget däremellan.
Oandra sidan så om det funkar med grädde i kaffet så är det väl bra då behöver du inte göra större förändringar?
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
jag har just börjat att dra ner på grädden i kaffet eller snarare jag drar ner på kaffet eftersom jag inte kan dricka kaffe utan grädde 
Och nej jag har inte gått ner någonting i vikt sen jag började för ett år sen så det är väl är väl en rätt trolig teori att grädden är orsaken.
När jag började med LCHF igen minskade inte vikten förens jag drog ner på mejeriprodukterna ordentligt.
testa och se.
Både kaffet i sig och grädden kan vara ett problem, det är dock individuellt