Grand de luxe Bacon & Guacamole - på Max
Följde kollegorna till Max på lunchen idag - och testade deras nya Grand de Luxe Bacon & Guacamole. Beställde som vanligt utan bröd, på en tallrik, samt med liten grönsallad istället för pommes frites. DEN VAR JÄTTEGOD!!!
Själva burgarna i Grand de Luxe är definitivt de godaste burgarna. Nu fick man dessutom både guacamole och den goda Umami-dressingen till, samt både ost och bacon, så jag blev verkligen REJÄLT mätt!
Har tidigare tagit Grand de Luxe Cheese & Bacon, fast med Umamidressingen istället för ordinarie dressing. Också MKT gott och mättande. Båda dessa varianter är dock för tillfällen då man är rejält hungrig. Normalt står jag mig bra på en Frisco utan bröd, med umamidressing. Bra krismat om ni frågar mig!
Max - helt klart godaste burgarna enligt mig! 
Tummen upp för bacon och guacamole!
Hakuna matata!

Måste prova detta nästa gång jag går dit då (när det nu blir…) istället för deras lowcarb burgare, låter sjukt gott!
tyvärr innehåller ju MAX-burgarna väldigt mycket skit… det finns flera trådar här om det med ingrediensförteckning. De blandar ut köttet med massor av skräp. Sämre än både MCD och Burgerking.