Ny kokosnötsolja!
Jag vet inte om det kanske har funnits länge innan, men idag såg jag i.af "extra virgon coconut oil" från kung markatta på hylla i ICA. Jag hittade den i samma hylla som matoljor, vinäger osv.
Så ni som inte sett/viste att det finns och köpte cocosa precis som jag behöver nu inte det längre =)
~50 kr för 250 ml kostade den vilket faktiskt är billigare än cocosan (extra virgin) på de ställen jag hittat det i.af!
Hakuna matata!
Ja den är billigare meeen personligen tycker jag att den smakar illa. Alltså den funkar men det smakar mest stearin 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Jag brukar använda den tycker att den är god, men har inget att jämföra med annat än biofoods som är utan smak och invandrarbutikens på flaska också utan smak
hur funkar det att ha den på flaska? Jag menar får man ut den utan problem?
#3 den funkar så att man får försöka värma upp flaskan innan man häller ut den 
Den är inte problemfri snarare undrar jag vad de tänkte när de la den i flaskan
, men 250 ml kostar bara 18 kr och det borde i alla fall vara bättre än silverpakten om man har ont om pengar.
Sist jag skulle köpa verkade de inte ha något så kanske har de slutat med den.
Smakar den kokos? Jag brukar köpa biofoods, den är ju naturell och billigare än cocosa.
# 4 förmodligen är den tänkt för varmare länder, där den är naturligt flytande!
Kung markattas smakar kokos, men som sagt var jag har inget jämförelse material. Har fått för mig att Cocosa är den bästa och godaste kokosoljan på marknaden, men jag vet inte om det stämmer.

Jag köper min kokosolja på ICA Landvetter de har en LCHF-hylla.. 400 gram för 39,50.. från Rawfood!
Annars så köper jag samma burk på COOP sisjön från Biofood för samma pris.
Finns både med smak och utan.. samma pris.
ICA-handlarna verkar drivna de kollar vad som är nya trender, sukrin, lowcarbbröd, cocosolja och shiratakanudlar verkar vara det som säljer bäst i min butik.
Shirtakanudlarna var faktist rätt goda.. eller de smakade egentligen inget men funkade rätt bra till köttfärssås.. men rätt dyrt för fibrer och vatten!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
#8 Då ska jag fråga om min Life butik kan ta hem den med smak från biofood! Tack för tipset:)