Kändisbantare
Ser ut som om Ricky Lake kört någon LC kost och gått ner 57 kilo på 90 dagar!!! Hur i all världen det gick till… Måste erkänna att jag är lite avis….

Det låter hysteriskt… Mer än ett halvt kilo om DAGEN… Hur ser man ut efter det? :)

Ye gawds… Hon måste ha levt på bara smör och tränat som Gunde Svan
Samma story finns även på Aftonbladets nöjessida
idag. Jag kollade menyn på Fresh Dining's hemsida och någon slags LC är det frågan om men med en massa frukt och grönsaker och andra konstigheter som borde förstöra upplägget. Exempel på en veckas frukost:
Monday - Banana Berry 7 Grain Pancakes with Turkey Bacon
Tuesday - Baked Eggs with Fresh Herbs and Swiss, Canadian Bacon and Fresh Fruit
Wednesday - Apple Cinnamon French Toast with Vanilla Ricotta Cream
Thursday - Pesto and Goat cheese scramble with Melon
Friday - Spinach, Mozzarella and Ricotta Crepe with Chicken Apple Sausage
Saturday - Cherry Pecan Oatmeal with Soymilk and Fresh Fruit
Sunday - Wild Mushroom and Asparagus Omellete with Fresh Berries
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Fast hon såg bättre ut innan tycker jag… Nu ser det ut som om hon väger lite för lite. Hon kunde gott lägga på sig 5 kilo på det där. :)
När gjorde hon det här? Poserade hon i bikini för den där omslagsbilden direkt efter bantningen? Jag menar, hur fasiken kan man se snygg ut direkt efter att ha gått ner så mycket så fort? Var det lite kirurgi också, eller? 
Bilder säger mer än tusen ord. Man kan redigera sånt i en dator om inte jag misstar mig. Men någon sanning ligger det nog i det.
Tjo hopp
man ser antagligen ut som en shar pei…. :D
Det var nog med hjälp av lite fettsugning.
Ta det lugnt med diskuterandet om enskilda personer! Visserligen är chansen att Ricky Lake råkar läsa det här liten, men vi ska vara snälla! :)
Kan hon svenska? *skratt*
Man kan aldrig veta 0.o
:D

Jag undrar bara rent fysiskt om det är möjligt att gå ner så mycket på så kort tid och hur mår man då?? Och hur ska man hålla vikten efter det? Oavhängigt av vilken person vi talar om..
Så då måste vi sluta prata skit om Rössner, Bruce et al då? 
nädå
jag ville bara påminna innan vi började bli elaka :)
Hon såg väldigt frisk ut iaf :)
Helena

Kan aldrig tänka mig att man inte får ett enda veck under rumpan och på låren om man går ner 57 kg så fort, så jag bara konstaterar att dom måste ha retuscherat bilden med baddräkten, och sen är det bara att hoppas att hon också klarar av att hålla den nya vikten för det är där den svåra biten kommer.
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
sant sant tilda :) Allt retuscheras hela tiden…