Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 1889 ggr
bummsan
2012-03-05 20:25
0

Socker

Jaha då har ja fallt dit i dag i sockrets söta makt. Eller nej de va ett snesteg men i morgon ….Obestämd

Jag har kört en strikt candidas utrensning nu i 2 månader, o klarat mig från allt sött, men så tog något över i mig.

Har någon nått bra tips för att de inte blir en dag till o en till osv.Skrikandes

Har prövat krom många gånger men ja vet inte om de hjälper, fler tips??

Tacksam ör svar.Glad

[RockarFett]
2012-03-05 22:50
1

Vet du vad det var som gjorde att det blev oövervinnligt just idag?

Om man kommer på det och funderar ut hur man skulle ha gjort istället så går det lättare nästa gång man är i samma eller liknande situation.

Det är ju strålande det du uppnått hittills.Imponerad! Ny dag och nya frisk(are) tag!

Jojo55
2012-03-05 23:09
0

Om man blir galet sötsugen kan det hjälpa att äta något sött, en klick smör, kokosolja eller en ostbit t.ex.

Alexandraea
2012-03-05 23:10
2

Jag brukar hänga här, läsa Bitten Johnssons Sockerbomben, eller dra igång något kreativt projekt (rita, måla, sy) som jag tycker är roligt och som drar upp dopamin-nivåerna i hjärnan och distraherar från tankar på socker. :)

Håller tummarna för att du fixar det, vet hur svårt det kan vara att återhämta sig från ett återfall. Skickar massa positiv energi till dig! You can do it! Glad

bummsan
2012-03-07 16:40
0

Tack alla ni va snällt. Glad