Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 1355 ggr
macarenix
0

dålig mage!!!

Hej! för två dagar sen har jag börjat att mår ganska dåligt…. illamående  och ingen hugern, känner orolig mage… jag fortsätter och äta som vanligt lchf men inte så high fatt jag bir lite orolig för så mycket fett, iallafall dricker kaffe med grädde och ibland, som mest äter jag nån typ av kött med sallad eller blomkål eller broccoli, och till frukost blir nån ost eller omelett eller avocado med lite keso men jag förstår inte den här är min tredje evcka och börjar att blir lite lätt irriterad det bara känns konstig någon som kanske kan ge mig tips???

TILL ALLA

TREVLIGT VECKA!!!!

Sindri
0

Under en omställningsperiod (kan vara upp till sex veckor vad jag har läst) kan man må dåligt på olika sätt, men man kan ju aldrig utesluta sjukdomstillstånd, överkänsligheter mm.

Beroende på vad du har för ät-histroik innan, så blir kroppen mer eller mindre förvirrad om man lägger om kosten för drastiskt. Kanske du går ut för hårt? Bra att du dragit ner på fettet så länge.

Jag äter inte om jag inte är hungrig. Ta det lugnt - ät inte så många olika slags livsmedel - ge din kropp lite tid, men var uppmärksam på att det kan vara annat och gå till vårdcentralen om du är orolig.