Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 1912 ggr
Qamilla
1

8 dollar rabatt på iHerb

Just nu och fram till och med 29/2 (antagligen 1/3 tom kl 18.59 pga tidsskillnaden) får alla nya kunder 8 dollar i rabatt på sin första order om dom använder koden: QAM939

www.iherb.com

Bra tid för dig som ändå tänkt prova att handla från iHerb.

hemul
0

Eller vilken annan kod som helst, antar jag? Flört

Aniara4
1

#1 Precis, det går säkert minst lika bra med exempelvis BIB278 FlörtGuld i mun

Fjrebqll
0

Startar du en tråd enbart för detta?

gun92884
0

#1 skrivet av hemul

Njaaa, jag skulle inte ta detta för givet … de kanske har satt upp en speciell code just för detta erbjudandet …Obestämd Försökte kolla upp men det tycks inte gälla för Staterna.

Sweli
0

Jag har inte hittat informationen någonstans på saiten.

Men att starta en egen tråd för sin kod är lite av girighet Obestämd

JMW
0

Har man några fördelar av att lämna sin kod och andra använder den?

gun92884
0

#6 skrivet av JMW

Efter att ett visst antal personer har beställ under en viss code så skulle jag tro att de kanske ger en liten rabatt … inte särskilt mycket, nå'n dollar eller så … såg att jag hade fått $1.30 avdraget på mitt sista köp … även om jag, mig veterligen, inte har nå'n code som jag har gett till någon. Eller kanske de skickar med nå't extra … jag får ibland provgrejor såsom små hotellstorlekar av sylt - helt snurrigt förstås, eftersom jag köper lowcarbgrejor Skrattande

Sweli
0

#6 skrivetav JMW

Man får lite rabatt på olika produkter du köper som gun sa det är inte så mycket det mer grejen som är rolig. Att se hur många kompisar använder din kod.

Det finns andra saker som ger mer, som att ha deras länk på din sida eller göra reklam för de på din blogg.

Rabattkod systemet är mer som en liten erkännande att du har skaffat en kund till de.

JMW
0

Ahh då förstår jag. Skrattande

Aniara4
0

#4 skrivet av gun92884

Det är en variation på deras vanliga erbjudande om $5 rabatt för nya medlemmar - just under februari är det $8 istället för $5, annars funkar det likadant. När man lagt saker i varukorgen kan man gå dit och skriva i koden i en ruta längst ner och sen uppdatera, då dras det av på totalsumman.

Och ja, tydligen får man något slags belöning om någon annan använder en kod, annars skulle väl inte folk vara så pigga på att skriva in sin kod överallt här i forumet… (Det här är det enda stället där jag har gjort det, jag vill inte riskera att bli tjatig.)

savonit
0

#3 Skriver du ett inlägg bara därför att?
Nej bry dig inte om du inte tycker det är nödvändigt men någon annan kanske gör det?
Skaffa ett liv istället för att iritera dig på saker som andra kan ha nytta av, allt kretsar inte kring dig…

#0 Härligt kanske skall handla lite stevia eller något tusen tack…