Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 1011 ggr
dogwalker
1

Ha ha bara lite gnäll

Här går det som en dans med lchf den här gången

Maten är god vikten går ner sakta men säkert o jag mår alldeles utmärkt

Vad händer då? Marabou lanserar choklad bara under en viss tid med saltlakrits

taskigt av dem:)

Jag får njuta av att titta på dem o ev köper jag ett o återgår till lchf igen.

Vi får se, trivs utmärkt att äta lchf men vissa frestelser är stoora:)

Kofta
0

Huvva…saltlakrits o choklad funkar ändå inte ihop :)

[RockarFett]
0

Funderade på att be någon köpa på sig Marabou chokladask som fanns i julas med bara mörka praliner att ha att bjuda mig på .Hm, när jag blivit botad från mitt sockerberoende då…Lysande logik! Ska man visst inte räkna med någonsin sker.

Siggebus
1

Ufff - inte bra! Jag ÄLSKAR smaken av marabou och salta fiskar tillsammans - nu finns det alltså "färdigblandat"!?

hur ska detta gå??? GråterSkämsSkrikandes

Lilltilda
1

haha, saltlakrits och choklad är verkligen supergott! Jag var helt fast i Fazers variant tidigare. Tänker INTE testa Marabou nu, men förstår ditt sug! ojoj…

~God loves you, and I´m trying! ~

yvonnel
1

Jag har inte sett någon choklad med saltlakrits och skulle inte köpa den ändå, men saltlakrits är himla gott (det enda godis som jag känner att jag avstår med vånda) så jag tror att det är gott där också.

PhilippaB
1

Jag tycker att det luktar "högstadiekemilabb" om godishyllanRynkar på näsan. URK…..

Tycker det är jobbigt när det är kö till kassan, för allt godis är ju placerat längs med kassagången. Det luktar ju sååå äckligt!!

Mabrotnosh
1

Hade jag ingen aning om. Brukar bara gå förbi den. Men kombinationen är det inge fel på. Men NEJ TACK! Jag drivs av tanken på att jag gått ner 30 kilo och då vill man inte ha något. För mig är godis färgglada fina förpackningar, Små godis hyllan brukar jag gå förbi, där luktar det så gott, men det gör det ju i parfym butiken också, men vill inte dricka parfym.

misty09
1

Okey jag har gjort jobbet åt dig……smaktestat. Älskar lakrits och chokladSkrattande men denna smakade marabou choklad…..och lakritssmak……nej helt obefintligRynkar på näsan Så denna var helt onödig på marknaden enligt min mening. Finns det ingen lakritssmak i chokladen vad är då vitsen?

OT- varför åt  jag? Vi hade fått denna som test på jobbet i julas och under jul och nyår fuskade jag lite ändå så jag tog en bitTungan ute

Kofta
1

#8 Usch då! Men då vet du…det funkar liksom inte ihop!! ;) men turkisk peppar….som det är alltså….mmmm

misty09
1

Jodå lakrits + ckoklad = sant. Men denna är så meningslös. Smakar choklad och ……..ja inget merObestämd

Adur
1

Jag säger bara Plopp med lakrits! Det var min enda graviditetsnoja (för närmare tio år sedan). Åkte långa omvägar för att få tag på lakrits-Plopp.

kaisakavat
1

Här är en till som dreglar vid blotta tanken på kombinationen lakrits-choklad. Tungan ute

Man måste som tur är inte käka 'eländet'.. Det är tillåtet att bestämma över sig själv. *flämt*

Sammet1
0

#5 Har du hittat dessa? Smakar mycket lakrits, och är dryga - en liten pastill räcker länge, och väger "ingenting".

**Surface of Velvet
**Core of Steel