Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: mat-recept-att-laga-hemma
Läst 2413 ggr
MsSandra
0

Din "Alla hjärtans dag" meny?

Hejsan!

Håller på oxh fundera lite på vad det ska bli för romantisk middag i hushållet ikväll!

Lutar mot något med lax och efterrätten verkar bli något med chokladfluff, jordgubbar och vaniljpannacotta (i hjärtform). Förrätt vet jag inte riktigt hm.. (kanske inte ens blir någon..).

Vad ska NI äta idag ?

HAPPY VALENTINES DAY!
MVH Sandra

Kyss

savonit
1

Tråkig som vi är firar vi inte detta spex på något spec sätt.
Men då vi fått våran bio projektor i går.
Så blir det nog en mysig film, och något kungligt som vanligt.

Hoppas ni får det bra.

MsSandra
0

#1 Savonit:

Man behöver ju inte fira den med det "komersiella mediajippot" eller just äta speciell mat för att det ska vara mysigt och bra. Man är inte mer eller mindre tråkig för att man väljer att göra annat en dag som denna (alla gillar ju olika saker och man ska göra nått som får en att må bra bara helt enkelt).

Jag skulle vilja påstå att en mysig film a  la hemmabio funkar alldlels utmärkt för kvällsmys!!

Jag får nog vänta ett år på att göra samma sak dock hehe..måste bygga biorummet först (och det agerar förråd för sakerna från de andra delarna av källaren där vi renoverar idag haha)

Hoppas du/ni får en trevlig kväller!

MVH Sandra

[lchfnovis]
0

Jag tycker att det är en mysig dag, jag gillar förvisso lite rosaromantik normalt iallafall så jag firar gärna kärleken.

Har köpt ett litet paket åt min man, två böcker. Som jag vet att han vill ha men som han inte har hunnit köpa åt sig själv.

Sen ska vi ut på middag ikväll, mest för att våran stora dotter läser till kock och dom har temadag i restaurangen. Ska bli jättemysigt.

(Sen att vi går på alla dom andra temadagarna hör väl inte ihop med detta ;) vi tycker att det är kul och smaka oss fram hur dom lär sig nya saker, riktigt spännande.. )

Ha en bra dag allesamns Glad

dejsi
1

Jag fick en stor röd ros av min man med en vacker dikt till

Han bjuder på hemlagad tre rätters idag.

Ha det bra alla!Skrattande

gun92884
3

Vi firar inte Valentine's och då bor vi ändå i högsätet … vi har fullt upp med att komma ihåg att vår bröllopsdag är den 19 … eller var det den 21a? Eller var det första rundan … men det var visst i juli …Obestämd