Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 3503 ggr
Krille-L
5

LCHF Religionen

Till de som inte är "troende" så har jag minskat 4cm och 4kg på 10 dagar………:)

yvonnel
1

Grattis!!!!

Jag tror fortfarande efter 4 år, men minskat, det har jag inte.

carnym
1

Härligt!!! Jag tror på detta och börjar i morgon

Seglarina
2

Grattis! Vissa skådar ljuset med det samma, för andra tar det lite längre tid.Glad

[RipleyKatten]
1

Personligen offrar jag en Vegantaliban per månad. På så sätt tar LCHFguden iväg minst 15 kilo per offring.

Sweli
0

Jag har varit troende hela mitt liv men just nu går jag inte ner i vikt.

Kanske för att jag inte rör mig som jag borde?

starhawk
0

#5: Att röra sig är överreklamerat Sweli, jag har prövat och det gjorde ingen skillnad alls

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Seglarina
0

#5 skrivet av Sweli

Om du tror på rörelse Sweli, så kan du väl kanalisera en gånerivikt rörelse/dans det hjälper säkert. Regndans finns ju så varför inte detta.Glad

Sweli
1

#6 skrivetav starhawk

Att sitta i 6 timmar är inte heller så hälsosamt, det är vad jag gör just nu. Så jag tror att lite motion skadar inte.

#7 skrivetav Seglarina

Jag kanske ska börja att använda gåbandet jag har i vardagsrummet Flört

Snö och regn är inte min dans, jag dansar gärna till sol och värme Cool

Seglarina
1

#8 skrivet av Sweli

Det är säkert helfint med gåband, det viktiga är ju att du tror, eller hur? "Tron förflyttar berg" sägs det ju.

Sweli
0

#9 skrivetav Seglarina

Mitt problem är just att tro, för det ofta stannar där istället för att bekräfta den Skrattande

Du vet det där om teori o praktik, jag stannar i teorin.

Seglarina
1

#10 skrivet av Sweli

Aha, det är som när jag köper böcker och ställer dom i bokhyllan och tror att jag ska insupa lärdomen i dom bara av att dom står där. Nej, det räcker sällan.

Sweli
0

#11 skrivetav Seglarina

I rest my case Skrattande

yvonnel
0

#alla

Har ni inte sett den där tjusiga maskinen dom säljer på reklamen för TV-Shop, den som man sitter på knäna och svänger rumpan med och blir skitsmal av överallt?

starhawk
2

#13: Man blir säkert skitsmal på den del av kroppen där man förvarar plånboken men jag tvivlar på att resten av kroppen påverkas av den där manicken

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus