Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsovinster
Läst 3076 ggr
perwikholm
4

Enkätundersökning om hälsovinster av LCHF

Med anledning av Aftonbladets skriverier om Cissi Wallin kör nu LCHF.se igång en enkätundersökning av LCHF:are om deras upplevda hälsofördelar/nackdelar av kosten.

Mer finns att läsa här:

http://www.lchf.se/Bloggar/Blogg/tabid/83/EntryId/9015/Frisk-eller-sjuk-av-LCHF-kost.aspx

Direkt till enkäten:

http://www.anpdm.com/public/run-survey.aspx?Id=4246594B78434A5F4671&Type=&SessionId=a5asvkejnftncdt5jmhrqheq&SubscriberId=424A5B4774484B5D4370404159&PreviousPage=424750447640

m v h

Per Wikholm

gun92884
0

Jag fyllde i den … allt var positivt Glad

[MargaretaA]
0

Det blir otroligt spännande att få se resultatet Skrattande

perwikholm
0

Hej igen!

OBS! RÄTTELSE:

Det är första länken ni ska följa…det går alltså inte att följa länken "direkt till enkäten"…den var tydligen min personliga länk. Man måste få en egen unik personlig länk själv.

mooonlight
0

Så det var därför svaren redan var ifyllda…?
Tittade in på den första länken - måste man anmäla sig till nyhetsbrevet för att svara på enkäten? Hmmm…

Mooniq
1

hoppsan . jag svarade på DIN enkät…oxå..Skrattande

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

JMW
0

Jag gjorde som Mooniq….vad händer då?

Mooniq
0

#6 - han blir superkärnfrisk….Skrattande

Mooniq
0

Sådärja.. nu har jag svarat på en egen enkät…Skrattande

perwikholm
0

Japp, man måste regga sig för nyhetsbrevet!

Jag hade tyvärr inte koll på det när jag i alla hast skrev inlägget. Det är nog för att vi ska ha kvalitetskontroll på enkäten och försvåra så att inte någon grupp LCHF-hatare organiserar någon kampanj för att påverka enkätens resultat.

Jennix
0

Aj då, jag gjorde också testet via länken så då får du nog göra om ditt eget test, Per.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!