Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-på-stan-hur-gör-jag
Läst 4453 ggr
eva-
0

restaurangtips i göteborg sökes

hej!

tänkte gå ut o käka middag nästa lördag, ska boka för ett gäng vänner. de tyckte jag kunde bestämma så det blir lchf-vänligt:) tackar jag för.

såå… vilka ställen kan ni rekommendera här i gbg?

kriterier - mysig miljö, bra service, inte för dyrt, o gärna hyfsat i närheten av bergakungen, för vi ska se en film där sen.

(jo, jag har kollat tidigare trådar med tips, men många är inte aktuella längre)

har nyligen varit på mykonos o chateau beirut, så de behöver ni inte kommentera;) (de var helt ok)

tack på förhand

eva-
0

bump

MimLan
0

Använd sökfunktioner för restauranger på t.ex. hitta.se. Det är så kringskuret vad som funkar för er att det nog är enklare att leta på plats.

Eller ät på A Hereford Beefstouw.

andbjo
1

På Taras brukar man kunna få grillade grönsaker istället för ris till maten. Gott och prisvärt.

tistelflikkan
0

jag va och käkade lunchbuffé på Incontro i Gothia Towers igår. så himla fin buffé, igår hade de en rostbiff bl.a. som var makalöst god. potatis, pastasallad etc kan man ju välja bort ;) rätt dyr men det va värt det pga att det kändes som bra kvalité. rekommenderas!

tistelflikkan
mat: lindassmultron.blogspot.com
smycken: www.smyckorama.se

yvonnel
0

Annars så finns det en restaurang i samma hus som Bergakungen, eller förresten 2 st. En i markplan och en 1 vån. upp. Det kunde ju vara en utmaning att ställa krav just där.

yvonnel
0

Jag letade fram denna restaurangen:

Danilio Restaurang, Bar & Café

Vårt läge inne på SF Filmstaden Bergakungen är unikt i Sverige, det är den
allra första restaurangen med fullständiga rättigheter inne i ett biokomplex.

---------------------

Dessutom skrev jag ett meddelande till dom och hoppas på svar ang. LCHF-kost.

Om jag hör av dom så meddelar jag här.

Jag kopierade texten om restaurangen och det går inte skriva den första raden utan förstoringen, teknikens under.