Störande!
På senaste tiden har KiF fått allmer störande utformning. Texten blir inte kvar på samma läge utan flyttar sig i höjdled hela tiden. Man kan bli sjösjuk för mindre. Det går inte att scrolla nedåt i text utan att hamna fel.
Det som rågade måttet är annonser som kryper in från högersidan och lägger sig ovanpå texten jag vill läsa så att jag inte kan se den. Har inte kommit på något sätt att bli av med dem.
Mobilversionen http://m.kolhydrater.ifokus.se är ännu inte drabbad men där är funktionerna å andra sidan starkt begränsade.
Dags att hitta alternativ till KiF ifall detta fortsätter?
Det enda irriterande jag har märkt är att sidan hoppar upp till översta inlägget direkt igen när jag klickat på "Olästa" (vet inte om det beror på långsam dator, men det är ett nytt fenomen).
Men det här är väl en fråga för Support.ifokus.
Visst går det. Om inte annat, så går det galet
#0 Jag har aldrig problem med annonser. Vad har du för browser och adblocker?
detta problem har diskuterats inne på support. Jag har både adblock samt har köpt tjänsten minus så jag har inga problem…
att ha adblock enbart fick jag mycket på moppo för så jag köpte tjänsten för att slippa bli ansedd som marodör 

Använder både Internet Explorer och Opera.
Det går heller inte att redigera inlägg utan att lägga in all formatering på nytt. Alla bokstäver hamnar i en enda hög utan tillstymmelse till format oavsett browser när jag trycker på Hantera. Mycket irriterande för det gör det enormt tidskrävande att t.ex. ändra ett litet stavfel. Då måste jag gå igenom hela inlägget på nytt och lägga in radbrytningar, nya stycken, listor, fetstil, kursiv stil om och om igen.
Försökte t.ex. ändra "strykning" till "stryknin" som det skulle stå i senaste inlägget i jag skrev men gav upp.

Det enda problem jag upplevt är när det hoppar tillbaks till första inlägget när man trycker på Olästa men det var ett tag sen och hände inte så ofta. Tidigare när jag använde Explorer var det rätt segt, men sen jag bytte till Chrome fungerar det fin fint, både på jobbet och hemma
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Jag har inga problem men jag använder Google Chrome och FireFox.
Jag har inte heller några problem. Känner inte igen något av det som beskrivs. Jag kör enbart Firefox.
Inte har jag någon reklam heller.

Håller med Anders-S: Börjar bli jobbigt!
Tycker att systemet för PM är lite jobbigt.
Det nyaste meddelandet högst upp svaras i en ruta längst ner.
Skulle vara mycket bättre om svar-rutan var längst upp tillsammans med det senaste meddelandet.

Då ni upplever problem/buggar eller har tips & önskemål på iFokus så är ni välkomna att skriva om dessa på http://support.ifokus.se/ så grabbarna får veta vad som är fel eller vad ni önskar för funktioner, mm.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja, låt oss peppa och hjälpa varandra! Själv springer jag på bandet än så länge. Där ni har för kallt och isigt är det istället här alldeles för hett att springa ute.
Jag tänkte köpa ett par Viber, men tänkte jag skulle vänta lite. Just nu använder jag ingenting, jag gillar idén på att springa barfota.
Igår var första dagen på första veckan. Bara resten kvar nu 
aswedishsmorgasbord.com
det där postade du nog i fel tråd! 

#1 & 5 era problem med att sidan hoppar upp igen efter att ni klickat på "Olästa", det brukar bero på att man inte låtit sidan ladda klart innan man klickar på knappen.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Oj hoppsan! Visst var det fel tråd! Ilar genast till den rätta :D
aswedishsmorgasbord.com

Använderr numera helst m-versionen. Den fungerar utmärkt på vanligt dator för att läsa och skriva kommentarer och man behöver ingen ad-blocker ännu. http://m.kolhydrater.ifokus.se