Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 24235 ggr
bustas
22

Fiberhusk på engelska?

Någon som vet vad fiberhusk kan heta på engelska?

ullisbullis
3

Psyllium Husk tror jag.

Tisdag
0

Fiber husk! Glad

bustas
0

Tusen tack, nu skall här letas bland hyllorna.

lizzzie86
4

Finns i hälsokostaffärerna 3,25 euro för en påse..physilium husk står det på påsen

[Pennylane1]
0

det tror jag, med all respekt, inte att det står!

bustas
0

Tror inte jag kommer att hitta något här i Litauen, men nu vet jag iallafall vad jag skall leta efterFlört.

[Marja-Liisa]
0

Jag beställer en del från iHerb, de har fiber husk också

Now Foods, Psyllium Husk Powder, 24 oz (680 g)

SRP: $15.99 Our price: $12.22 (€9.15)  4  for   $47.66  12  for   $139.31 Savings of: $3.77 (24% Off) (34 reviews ) In Stock : Yes

Leverans ca 8 dgr hem till postlådan, postkostnad USD 4,- i januari 3 tror jag.

Om Du beställer första gången kan Du använda min kod ONI689 0ch får USD 5 i rabatt. Jag köper D3 och kokosfett också därifrån och tycker de har bra grejer och priser.

gun92884
0

Jag koper mest hos netrition.com men ska kika pa iHerb eftersom deras frakt ar nastan $1 billigare an netritions. Efter $40 ar det ju fraktfritt och jag ar for det mesta i $50 - $60.

Undrar hur de kan halla sa lag frakt till Europa (det galler ju inte bara nar det kops en produkt)  … jag sande ett paket till Sverige till jul; det kostade $122 i frakt!

Sweli
0

Det är ett misterium men jag betalar medan 4-6 dollar varje gång jag beställer.

Men man måste hålla sig under 2 kilo annars kostar det över 27 dollar med DHL Obestämd

Jag brukar göra 2-3 beställningar åtgången så att jag inte överskrider vikten Skrattande

gun92884
0

Den här köper jag från iHerb i 24 oz förpackningen … den storleken finns inte hos netrition.com.

Whole Psyllium Husk är bättre än Powder om man använder i bakning eftersom Powder blir för kompakt.

Sweli
0

Tack Gun kommer att beställa till nästa gång Skrattande

gun92884
0

Vet inte om texten kan läsas så repeterar … vad jag sa var att iHerb säljer större storlek än netrition.com och att Whole är bättre än Powder för bak eftersom Powder blir för kompakt.

Sweli
0

Det som inte fungerade var länken till själva produkten på iHerb, men man hittar lätt där Skrattande

Sweli
0

wow såg att det var nu free shipping över 20 dollars i USA. Hur klarar de att sälja så billigt och ha fri frakt?