Fiberhusk på engelska?
Någon som vet vad fiberhusk kan heta på engelska?
Psyllium Husk tror jag.

Fiber husk! 

Tusen tack, nu skall här letas bland hyllorna.
Finns i hälsokostaffärerna 3,25 euro för en påse..physilium husk står det på påsen
det tror jag, med all respekt, inte att det står!

Tror inte jag kommer att hitta något här i Litauen, men nu vet jag iallafall vad jag skall leta efter
.
Jag beställer en del från iHerb, de har fiber husk också
Now Foods, Psyllium Husk Powder, 24 oz (680 g)
SRP: $15.99 Our price: $12.22 (€9.15) 4 for $47.66 12 for $139.31 Savings of: $3.77 (24% Off)
(34 reviews ) In Stock : Yes
Leverans ca 8 dgr hem till postlådan, postkostnad USD 4,- i januari 3 tror jag.
Om Du beställer första gången kan Du använda min kod ONI689 0ch får USD 5 i rabatt. Jag köper D3 och kokosfett också därifrån och tycker de har bra grejer och priser.

Jag koper mest hos netrition.com men ska kika pa iHerb eftersom deras frakt ar nastan $1 billigare an netritions. Efter $40 ar det ju fraktfritt och jag ar for det mesta i $50 - $60.
Undrar hur de kan halla sa lag frakt till Europa (det galler ju inte bara nar det kops en produkt) … jag sande ett paket till Sverige till jul; det kostade $122 i frakt!
Det är ett misterium men jag betalar medan 4-6 dollar varje gång jag beställer.
Men man måste hålla sig under 2 kilo annars kostar det över 27 dollar med DHL 
Jag brukar göra 2-3 beställningar åtgången så att jag inte överskrider vikten 

Tack Gun kommer att beställa till nästa gång 

Vet inte om texten kan läsas så repeterar … vad jag sa var att iHerb säljer större storlek än netrition.com och att Whole är bättre än Powder för bak eftersom Powder blir för kompakt.
Det som inte fungerade var länken till själva produkten på iHerb, men man hittar lätt där 
wow såg att det var nu free shipping över 20 dollars i USA. Hur klarar de att sälja så billigt och ha fri frakt?