Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-jag-behöver-måltidstips
Läst 2504 ggr
Joko
0

Istället för röda bönor?

Hej!

Jag tänkte göra en god sallad med kyckling, sallat, persilja, någon god sås och… i receptet står det röda bönor, vad skulle ni rekommendera istället här, så att det blir LCHF? Något som skulle passa istället för bönor?

[Pennylane1]
0

haricot verts är en böna man kan äta… sockerärter, gurka, lite paprika, tja… det finns ett och annat…

Joko
0

#1 Tack!

Jag tänkte på någonting som inte skulle vara "grönt" iom att sallat är redan grönt ;). Och något som skulle passa in när det gäller smak. Yhh, jag tror jag väntar med salladen tills imorgon så att jag kan köpa något mer till.

Förresten - jag älskar din profilbild :) Den får mig alltid på bra humör :)

[Pennylane1]
0

mig med! Älskar Beatles! Och speciellt den låten. Röd el. gul eller orange paprika? Flört

Fetaosttärningar! Finns små inlagda pepparfrukter eller paprikor och kronärtsskockshjärtan i Ridderhjelms "inläggningsbar".  De är supergoda och i mindre mängder helt ok tror jag!

Joko
0

Ooo, vilken bra tips. Men vad är: " Ridderhjelms "inläggningsbar" " för något? Kan man köpa det på vanlig Konsum?

Jag älskar också Beatles, har varit en Beatlesnörd sedan jag var 12 :)

Jennix
0

Rädisor är inte gröna. Röd paprika eller små mängder tomat?

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

[Pennylane1]
0

Ridderheim heter de visst, det är inläggningar i lösvikt , jag kom inte på nåt bra ord för det därav "inläggnings-bar" Flörthttp://www.ridderheims.se/products.aspx?id=6&sid=52&lid=52

KatNyb
0

Sojabönor är det färre kolisar i.

Sweli
0

Sojabönor är giftiga Obestämd