Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 1437 ggr
KatNyb
5

"LHCF" i Rapport

Hur okritisk får man vara som journalist? Rapport gör sig till megafon för Livsmedelsverket. Alla vi som envisas med att äta smör m m genomskådar detta. Och vi blir bara fler…

Mooniq
0

.. blir så irriterad att håret raknar….Skrikandes

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Laurel
0

Jag vet precis vad som kommer att sägas på mitt jobb i morgon. Jag planerar att svara något om att förändringar tar tid och att det så småningom kommer att visa sig att LCHF är rätt! Eller så rycker jag bara på axlarna och säger att var och en får tycka och tro vad den vill! Vi får se vad jag är på för humör om jag orkar fightas lite!

Effie
0

Men vad handlade det om egentligen? Livsmedelsverket hade beställt en undersökning, och de flesta tillfrågade trodde inte att det var nyttigt med mycket animaliskt fett. Och? Hur var frågorna utformade? Att det var en slumpmässigt sammansatt och tillräckligt stor grupp förutsätter jag. Det var så mycket vi inte fick veta.

Jag har i alla fall lite svårt att tro fullt ut på detta, med tanke på att smör verkar gå åt i affärerna. Men irriterad? Nej, det känns mest patetiskt.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Tettan
0

#2 På mitt jobb oxå. Trött är bara förnamnet…

Mooniq
0

läs på kostdoktorn - där var några svar där de hade blivit uppringda av undersökningen - ledande frågor …

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Minorca
0

Nu är Livsmedelsverket desperat. Myndigheterna styr media. Dax för revolution Foten i munnen

Shawy
0

Hur förklarar dem när allt smör är slutsålt i affärerna stup i kvarten Obestämd

dufva
0

Dom tajmar nyhetssläppet rätt bra

En målmedveten aktion

så här efter helgerna när många vill ner i vikt och testar nya dieter ska dom "skrämma iväg" nya möjliga Lchf:are

Dock "glömde" SLV att berätta att 29% valde alternativet att

det ”inte är viktigt för hälsan att äta minska fettintaget”

[stuxen]
2

Man kan ju bara skratta.
Att försöka fuska till sig detta är ett sista försök.
Och att reportern inte ens har koll på bokstavskombinationen är bara ännu mera komiskt.