Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 4308 ggr
yvonnel
0

SENASTE nytt från iHERB

Hej alla!

Jag vill gärna dela med mig av detta erbjudande från iHerb, det var ju aktuellt tidigare i veckan att någon frågade.

-----------------------------------------

Dear iHerb International Customer,

Now until Wednesday, August 17th, take advantage of our Free-International-Airmail for orders with a value of $40.00 or more.

This shipping method is limited to packages that weigh 4 pounds (1814 grams) or less and have a value of $80.00 or less.

iHerb offers over 30,000+ natural products discounted up to 60-70% off suggested retail prices.
http://www.iherb.com/

Check out our Super Specials page for extra discounts on some of our best selling products:
http://www.iherb.com/Super-Specials

Let others know about this rare opportunity by offering them your coupon code--LOF542 --so they can receive $5.00 off their first order.

Sincerely,
The iHerb Team

MimLan
0

Eftersom iHerb dyker upp en del här kan det vara bra att säga att http://www.healthdesigns.com/ verkar ha sina poänger också.

Jag tittade på mina senaste beställningar och jämförde priser med iHerb, och HealthDesigns var billigare för alla burkar jag tittade på. Man får även en viss rabatt relaterat till enskild produkt när man handlar så det brukar bli en dollar eller två billigare för varje beställning. Har aldrig fått mer än 5$ för frakten och jag behöver inte bry mig om alla dessa extra rabattkoder som i Herb verkar gilla (jag avskyr sånt), utan jag kan handla rakt av och billigt. De är även ruggigt snabba på att skicka, alla paket utom ett skickades samma dag som beställningen gjordes.

Seglarina
0

Yvonnel

Otroligt mycket att välja på, Sökte på Magnesiuncitrat, enormt många fabrikat. Vet du något fabrikat som du har hört extra bra om? Vilket köper du?

yvonnel
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mimlan, så bra att du delar med dig, det var ju precis syftet från min sida också, jag ska kolla igenom där med.

Seglarinna, jag tittade på mina olika förpackningar och det visar sig vara flera olika och jag har ingen som helst anledning att klaga på någon av dem. Som följer:21stCentury=Niacin, Jarrow formulas=Max DHA, Carlsson=B-6, Country Life= Biotin. De uppräknade har alla köpts på iHerb, men det finns ett företag som heter Puritans Pride som också har konkurrerande prissättning. Egentligen är det nog ganska bra kvaliteter både där och på andra företag, den vinst man kan verkligen tala om är ju ännu så länge beroende på dollarns värde och på att krisen har sänkt priserna överlag i USA, det är tydligt mycket billigare att köpa där jämfört med svenska priser, men man får tänka på att inte brassa på för då åker man på tull+avgifter, se annan tråd om detta.

Seglarina
0

Tack Yvonnel

Var så svårt att bestämma mig för om jag ska beställa nu eller vänta till efter flytten. Hur långt tid brukar det ta innan produkterna anländer?

Qamilla
0

#4. Jag kör nästan uteslutande Now Foods. Är jättenöjd med dom och dom ligger bland dom billigare i pris.
Räkna med att frakten tar ca 2 veckor.

yvonnel
0

Jag hittade magnesium på Healthdesign under namnet CALMAG och det finns sedan flera år att köpa i sverige för dyra pengar, det är ett pulver som man tar på kvällen före sängdags. Det finns flera andra på samma företag liksom även på iHerb, jag tycker att man får läsa igenom ingredienslistan eller kolla styrkan i det ämne man söker och därefter även kolla priset. Och fraktkostnaden inte att förglömma.

Qamilla
0

Eftersom många har brist på magnesium (upp emot ca 90% av befolkningen) men inte samma brister när det gäller kalk. Så rekommenderas att man endast äter magnesium i ca 3-6 månader innan man börjar ta kalcium tillskott. Magnesium citrat är det som tas upp bäst om man tar det via munnen och magnesiumolja om man smörjer det på hudet.

Jag kör nedanstående tabletter. Delar dom på hälften och tar en hälft till frukost, lunch och middag.

http://www.iherb.com/Now-Foods-Magnesium-Citrate-250-Tablets/691?at=0

EbbaSv
0

Hej,

Använd min rabattkod på iHerb vid första beställning så får du 5 dollar i rabatt. Ange NEN425 vid beställning. Tack!

hälsningar,

Ebba

drakflickan
0

Och min kod kan ni också använda NEF989 för att få 5 dollar i rabatt på iHerb. Glad