Femti procent LCHF
Idag på lunchen var vi plötsligt hälften LCHF:are runt bordet (3 av 6). Och jag är oskyldig - har inte sagt ett knyst (men fått en del frågor som jag svarat på..).
Ska bli spännande att se hur det ser ut om en månad (jämför gymen som är fulla nu..). Vore kul om fler hinner upptäcka fördelarna innan de tröttnar ;)

Ha ha känner igen det där! På mitt jobb bantar de flesta ständigt med diverse pulver och dieter.
De vet att jag äter lchf - inte för att jag själv brukar basunera ut det men jag har speciellt EN kollega som älskar att ta upp ämnet. Typ: "…men du äter ju den där dieten…vad heter den nu igen?…den där man äter så mycket fett??"
Tidigare har de andra kommenterat negativt eller nöjt sig med att titta lite konstigt på mig och sedan ignorerat mig. 
Men för ett tag sedan på lunchen hörde jag en röst: "nä tack - jag äter inte bröd!"
Jag började spetsa öronen och lyssnade till lite och då visade det sig att flera stycken åt lchf! Ha ha jag bara smålog inom mig 
Precis som du säger så brukar jag inte heller prata hej vilt om det men uppenbarligen har de hört av min kollega och sett att jag krympit mer och mer.
Har ju faktiskt hittills gått ner 29 kilo vilket syns!