Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 999 ggr
KatNyb
0

Träff i Södra Dalarna?

Finns det några fler än jag i området? Jag finns nära Hedemora.

Margareta
0

Hallå masar… ni var ju ett gäng innan…

Numer pensionär i Nynäshamn

Langhol
0

Jag håller till nordväst om Mora så det är ju inte nästgårds precis.

dalkullan
0

Jag finns i Borlänge så det är inte så långt bort

KatNyb
0

Fler kan vi bli och kanske träffas någonstans för att fika och utbyta erfarenheter. Det vore kul och jag känner att jag skulle behöva det stödet.

marimu
0

Bor i Falun.

jenny-olsson
0

Och jag bor i Smedjebacken

KatNyb
0

Vi kanske inte behöver vara så himla många fler för en träff någonstans, förslagsvis i Borlänge? Det gäller att komma överens om tid och plats. Ska det vara på dagtid, kvällstid eller på helgen?

marieirene
0

Hej på er! Jag är oxå från dalarna. Bor i Gustafs. Är gärna med på en träff om jag inte jobbar förstås. Allt roligt brukar kunna inträffa när ja jobbar…   Så är livet på en pinne när man jobbar skift Flört

Ha en underbar kvällning.

mvh

MarieGlad

KatNyb
0

Jamen vad trevligt Marie! Vi får väl träffas när du inte jobbar. Nu kommer jag med ett förslag: vad sägs om vecka 20? Det är visserligen Kristi Flygare då men måndag 14 eller tisdag 15? På något fik i Borlänge. Dalkullan kanske vet nåt?

dalkullan
0

Jag är nog ganska dålig på vad som finns kvällstid. Jag jobbar fram till 16.00 eller så men det finns väl nya Esplanad men jag vet inte hur länge de har öppet. Och vad kan vi äta där? det kanske är bättre med Max hanburgerrestaurang så det finns något tillåtet

shintaida
0

Jag bor i Grycksbo…

// Shintaida

KatNyb
0

Max låter som ett bra förslag. Undrar vad dom säger när dom får flera beställningar av LowCarb på en gång Flört!  Vad sägs om måndag 14 maj kl 17? Hur många kan då?

marieirene
0

Ja max är väl en kanon ideGlad  Klockan 17 går bra för mej..

dalkullan
0

jag kan, och det kan vara kul att prova hamburgare ute. Har ju varit vegetarian så jag har inte varit där förut. 17.00 passar fint

KatNyb
0

Då är vi tre så här långt. Jag, Marieirene o dalkullan. Vi tre kan nog fylla tiden med prat men finns det nån mer som känner för en Low Carb på Max så vore ju det roligt.

Skogiz
0

Men lol shintaida…. En till grycksing? Jag bor i lustebo. Hinner inte åka och käka på max tyvärr. Dalkullan, förbered dig på dom bästa hamburgare som finns söder om skellefteå. Max gör så mycket bättre flottpuckar än dom andra haken att det inte ens är lustigt.

Marinda
0

Jag kommer också gärna till Max den 14:e maj. Hur känner vi igen varandra?

KatNyb
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ställer en orange plastburk kokosolja (se bifogad bild) på bordet. Då bör vi kunna hitta varann. Det kan hända att min man följer med också. Han började med LC-kost igår, så vi får väl se…

shintaida
0

Skogiz!

Det är ju bara ett stenkast (om man kastar långt)!

JAG VILL HÄNGA PÅ DEN 14:e!! Klockan 17, var det va?

Det är den Max som ligger vid rondellen, eller hur?

//  Shintaida

drahken
0

bor också nordväst om mora, langhol. i våmhus närmare bestämt.

KatNyb
0

Hej shintaida! Kul att du kommer meds. Ja, det är vid rondellen. Och den enda Max i Dalarna så det är svårt att ta fel!Glad

hassez
0

Hej!

Jag är nybörjare, och kommer gärna, då kanske jag lär mig lite mer.

KatNyb
0

Va trevligt Hasse, då kanske vi kan åka i samma bil från samma ställe!Flört

Langhol
0

Drahken!

Kände mej lite ensam här uppe. Det kanske skulle kunna ordnas en träff häruppe också tex Mora? Men det måste väl finnas fler likasinnade?Fundersam

shintaida
0

*puttar upp*

Snart aktuellt ju…eller hur?

// Shintaida

KatNyb
0

Vi kan passa på och fråga ut personalen om LowCarb-burgaren och framföra ev synpunkter, se tråden LowCarb-burgare på Max.

KatNyb
0

Det närmar sig! Vi blir några på måndag! Jag har med mig jycken, men han får stanna i bilen.

shintaida
0

Tänkte ta med mig min MC, men det ska bli ösregn ju!!!

Så den får stå i stallet hemma… *fniss*

// Shintaida