Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 2097 ggr
Titanic
0

Vi är kändisar..

Alltså, vi är typ kändisar. Men det skulle vara roligt om det kom ungdomar ht. då skulle dom fatta mig lite mer.  >.<

styxshop
0

Ålder är bara en siffra.Cool

Titanic
0

men spm.. xD

zeretki
0

Ja, det klart det vore roligt med ungdomar. Men var finns dom då??

hedakicki
0

Vad räknas som en ungdom? *kikar ner på mitt körkort*

www.machmo.se

zeretki
0

Haha! Jag är 33 och räknas nog inte som ungdom längre…trots att jag är otroligt barnslig. ;)

hedakicki
0

Freja42, man blir inte äldre än vad man gör sig.. själv är jag 23 så jag får väl räknas som ungdom då..  hihi

www.machmo.se

HEOL
0

Jag läser precis en kurs på universitetet om ungdomsspråk.

Juridiskt och statistiskt så räknas man som ungdom då man är 15-24 år.

13-23 år räknades man som ungdom för några år sedan men det har reviderats nu eftersom vi bildar familj senare i livet. Så Högstadiet- 30 år räknas nu som ungdom om man bortser från det juridiska/statistiska då.

Jag är inte ungdom längre.

DaMum
0

Om någon skulle fråga mig hur gammal jag är, och jag inte visste min egen biologiska ålder, skulle jag garanterat tippa på 17!

Hälsomässigt är jag däremot som en pigg 103-åring.

Kram!

shintaida
0

Jag är snart 43 år och kallar mig själv för ÄLDRE UNGDOM *fniss*

// Shintaida

emelyaus
0

http://www.realage.com - testa din "riktiga" ålder! Det kan hända att du är äldre/yngre än du tror!
Jag var 24 (men är 23 på riktigt)..

Titanic
0

men ungdomar.. typm som kan snacka musik och kläder :D

DaMum
0

Hördudu min unga dam, jag kan faktiskt prata om både musik och kläder, trots att jag är "gammal"!!!

catlin
0

Titanic: Har du kollat Musik i Fokus? Där verkar de väldigt unga tycker jag… Och musik pratar de om! Flört

Matblogg: Chakulas LCHF

*stay calm - be brave - wait for the signs*

Titanic
0

oh yeah. undrar om dom gillar hip hop å rock :D

navarro
0

Horde en forfattare beskriva sig sjalv pa TV haromdagen. Han sag sig alltid i 40-arsaldern fast han ar over 80. En dag fick han en verklig chock nar han sag en aldre rynkig gubbe i ett skyltfonster och upptackte att gubben var kladd i hans egna klader och han var tvungen att erkanna att han blivit gammal. Jag har fyllt 60, men kanner mig alltid mycket yngre, det har hjalpt mig att klara av att inte vara sa tyngd av svarigheter och vagat tro pa framtiden. Jag har markt att det finns manga 20-aringar som verkar fyllt atminstoner 50 ar.